شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹

واکنش اشکان خطیبی به تقلیدی بودن اجرای میثم درویشان‌پور در «خندوانه»+ عکس

خبرآنلاین: اشکان خطیبی درباره اجرای میثم درویشان‌پور در فینال مسابقه خنداننده شو گفت: «این که در طول یک استندآپ ١٨ دقیقه‎ای که حدود ١٢، ١٣ صفحه متن بوده، شباهت سه جمله‌اش به اجرای کمدینی دیگر به معنی کپی کردن از کار اون کمدین نیست.»

اشکان خطیبی بازیگر سینما و تلویزیون به حواشی که درباره تقلیدی بودن اجرای میثم درویشان پور در فینال از استنداپ کمدی ماز جبرانی پیش آمد واکنش نشان داد.

خطیبی در این باره نوشت: «برخلاف تصور پیش آمده برای عموم، میثم بستر اصلی و قصه‌های کلی و جزیی شوخی‌اش را خودش طراحی می‌کنه و من و مهرداد نعیمی رتوش می‌کنیم یا خط و ربطش را پر رنگ‌تر می‌کنیم. از اولین مرحله تا فینال همیشه همین روند رو طی کردیم. میثم فقط تواضع به خرج میده و خودش رو نویسنده نمی‌دونه.

فراموش نکنیم که این بچه‌ها در طول این مسابقه پا به دنیای نمایش حرفه‌ای گذاشتند و متر کردن‌شان با معیارهای جهانی ناعادلانه است.

این که در طول یک استندآپ ١٨ دقیقه‎ای که حدود ١٢، ١٣ صفحه متن بوده، شباهت سه جمله‌اش به اجرای کمدینی دیگر به معنی کپی کردن از کار اون کمدین نیست. کما این که اون سه جمله پیشنهاد نویسنده‌ای دیگر بود و از اجرای میثم مشخصه که حتی اون اجرا رو ندیده چون در اجرای همون سه جمله هم هیچ شباهتی به اجرای ذکر شده نداره. دروغ چرا خود من هم اون اجرا رو ندیده بودم.

کمدین هیچوقت قصد توهین به هیچ قشری رو نداره فقط سعی می‌کنه از هر موقعیت یا متریالی برای اجراش استفاده کنه. در موقعیت لالایی هم مسئله تنها مقایسه تغییر ذائقه موسیقایی نسل هاست و گرنه که من خودم رو شنونده جدی موسیقی رپ میدونم. کلی شوخی دیگه هم طراحی شده بود که متاسفانه قبل از اجرا حذف شد.

تنگ نظر نباشیم و چشم دیدن موفقیت دو تا جوون که همه چیزشون رو پای این رویا گذاشتند رو داشته باشیم.»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.