یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱

ظاهر جدید رسول نجفیان و رضا یزدانی در تلویزیون +عکس

میزان:بازیگر سریال "معمای شاه" گفت: مهم‌ترین تغییری که مخاطب با آن روبرو خواهد شد گریم من است. در این سریال من بعد از سالها به توصیه بهرام بهرامیان برای آشنایی زدایی مخاطب موهای خود را کوتاه کردم و ظاهری کاملاً متفاوت دارم.

رسول نجفیان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که این روزها فیلم سینمایی "زیر سقف دودی" را روی پرده سینماها دارد  در خصوص آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول بازی در سریال "از یاد رفته" به کارگردانی "بهرام بهرامیان" هستم که به زودی از شبکه پنجم سیما روی آنتن خواهد رفت


بازیگر سریال "معمای شاه" درباره مضمون سریال "از یاد رفته" افزود: این سریال در بین سالهای 1320 تا 1330 می‌گذرد. این سریال داستان خانواده‌ای زحمت‌کش که من نقش مرد آن را بر عهده دارم را روایت می‌کند. دختر این خانواده برای انتخاب همسرش بین دو خواستگار گیر کرده و همین اتفاق ماجراهای زیادی را به وجود می‌آورد.

وی نقش خود در این سریال را اینگونه توصیف کرد: من نقش پدر خانواده را که مردی خیاط است ایفا می‌کنم. این نقش نسبت به تمام کارهایی که کرده‌ام متفاوت است و مهم‌ترین تغییری که مخاطب با آن روبرو خواهد شد گریم من است. در این سریال من بعد از سالها به توصیه بهرام بهرامیان برای آشنایی زدایی مخاطب موهای خود را کوتاه کردم و ظاهری کاملاً متفاوت دارم. در این سریال رضا یزدانی هم مثل من بعد از سالها موهای خود را کوتاه کرده است.

بازیگر سریال "در حاشیه" درباره سایر عوامل این سریال ادامه داد: سعید راد، بیتا فرهی، رضا یزدانی، رسول نجفیان، الهام حمیدی، کامران تفتی، حبیب دهقان نسب، سیما تیرانداز، علیرام نورایی، یوسف مرادیان، سید مهرداد ضیایی و جهانبخش سلطانی از جمله عزیزانی هستند که در این سریال کنارشان به ایفای نقش پرداخته‌ام.

نجفیان با اشاره ادامه فعالیت‌های خود در عرصه تئاتر خاطرنشان کرد: طی سالیان گذشته به صورت متمرکز در چندین مجموعه تله تئاتر به روایت داستان‌های شاهنامه پرداختم که متاسفانه از سوی دوستان چندان حمایتی صورت نگرفت اما همچنان به ادامه فعالیتم در عرصه تله تئاتر ادامه خواهم داد و از نظرم پرداختن به چنین مضامینی به طور اخص در ارتقا سطح فرهنگ جامعه تاثیرگذار خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.