یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸

فیلم‌های کمدی شبیه سریال‌های ترکیه‌ای شده!

میزان: بازیگر فیلم "بوسیدن روی ماه" گفت: اعتقاد دارم که ما به سینما نمی‌رویم که صرفاً بخندیم چون اگر فقط قصد خندیدن باشد که راه‌های دیگری هم هست. خندیدن به هر قیمتی اصلاً اتفاق خوبی نیست.

شیرین یزدان‌بخش بازیگر سینما و تلویزیون که به تازگی بازی در فیلم سینمایی "جاده قدیم" را پشت سر گذاشته درباره حضور خود در عرصه بازیگری طی سال جاری گفت: در حال حاضر مشغول کار خاصی نیستم و تنها بازی در جاده قدیم را پشت سر گذاشتم. واقعیت امر پر کار بودن و حضور در جشنواره فیلم فجر امسال چندان برای من اهمیت بالایی ندارد و بیشتر ترجیح می‌دهم مردم از من راضی بوده و دوستم داشته باشند.


وی با وجود حضور پررنگ در عرصه سینما و تلویزیون خود را همچنان کارمند دانست و افزود: درست است که من در چندین فیلم بازی کردم اما همچنان همان کارمند بازنشسته هستم که اوقات فراغت خود را با فیلم و تئاتر پر می‌کنم. من هیچ‌وقت یادم نمی‌رود که، که بوده ام و از کجا آمده‌ام و حالا چند بازی در سینما چیزی را در شخصیتم عوض نمی‌کند.

بازیگر فیلم "بوسیدن روی ماه" در همین راستا ادامه داد: من از همین مردم هستم و همواره سعی می‌کنم بین مردم باشم. به خرید می‌روم، اتوبوس سوار می‌شوم و از این کارها واهمه‌ای ندارم. این باعث شده تا به مردم نزدیک‌تر باشم و هیچ وقت اگر کسی بخواهد با من عکس بی اندازد و یا اینکه حرف بزند ناراحت نمی‌شوم. بعضی می‌گویند این اتفاق گاهی تجاوز به حریم خصوصی است اما من با تمام مردم گفت‌وگو می‌کنم و به هیچ وجه این اتفاق را بد نمی‌دانم.

وی با اشاره به پیگیری و تماشای سینمای ایران تصریح کرد: من همیشه فیلم و تئاتر می‌بینم و متاسفانه باید بگویم که سینمای امروز سینمای مورد سلیقه من نیست. در برخی از این آثار کمدی موضوعاتی هستند که به شخصه دوست ندارم و البته شاید بقیه دوست داشته باشند.

بازیگر فیلم "آبجی" ادامه داد: اعتقاد دارم که ما به سینما نمی‌رویم که صرفاً بخندیم چون اگر فقط قصد خندیدن باشد که راه‌های دیگری هم هست. خندیدن به هر قیمتی اصلاً اتفاق خوبی نیست. من دوست دارم بعد از دیدن یک فیلم کمی فکر کنم و ببینم چرا این داستان موجود در فیلم مطرح شد.

یزدان‌بخش سینمای کمدی حال حاضر را جلف خواند و خاطرنشان کرد: این فیلم‌ها کاملاً ضعیف هستند و مخاطب به محض خروج از سالن اسم آنها را هم فراموش می‌کند. آثاری این چنینی فقط می‌خواهند به هر طریقی مخاطب را بخندادند و به جز این هیچ چیزی برایشان مهم نیست. بسیاری از این آثار مرا یاد سریال‌های بی کیفیت ترکیه‌ای می‌اندازد زیرا سرشار از اتفاقات جلف هستند. از نظر من کاری که با جلف‌بازی مردم را بخنداند کار قشنگی نکرده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.