دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲

آقای بازیگر درپی انتخاب نقشی برای جشنواره فجر

میزان: بازیگر سینما و تلویزیون گفت: پیشنهادات زیادی برای آثار جشنواره فیلم فجر است و باید ببینم کدامیک با توجه به زمانبندی من قابل اجراست اما به احتمال فراوان اگر فیلمنامه خوب و معقولی باشد در جشنواره فجر امسال حضور خواهم داشت.

امیررضا دلاوری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: طی ماه‌های گذشته به سریال "آنام" اضافه شده‌ام و تمام وقتم به بازی در این سریال می‌گذرد.


وی درباره حضور دوباره خود در عرصه سینما افزود: پیشنهادات زیادی برای بازی در سینما دارم اما منتظر این هستم که برنامه آن اثر با سریال آنام هماهنگ باشد در غیر این صورت فعلاً به "آنام" متعهد بوده و سر کار دیگری حاضر نمی‌شوم. این سریال برای من درجه اهمیت بالایی دارد و حتی به خاطر آن چندین کار سینمایی و تئاتر را رد کرده‌ام.

بازیگر فیلم "چ" درباره حضور خود در این سریال تاکید کرد: نقشم در سریال آنام را بسیار دوست دارم چون با آثار قبلی من کاملاً متفاوت است و همین دغدغه و چالش تازه‌ای برایم به وجود آورده است. من همیشه دوست دارم با نقش کلنجار بروم و آن نقش برایم سخت باشد تا بتوانم کاراکتری جدید خلق کنم. نقشم در آنام همه این خصوصیات را داشته و در کل با امیررضا دلاوری آثار قبلی بسیار فرق می‌کند.

وی درباره ماهیت و زمان پخش سریال "آنام" ادامه داد: سریال آنام از همه لحاظ برای من اثری قابل تقدیر و تامل است. فیلمنامه بسیار دقیق و صحیح نوشته شده و کارگردانی هم به درستی هدایت صحنه و بازیگران را در دست دارد و همین عاملی شده تا گزینه اول من در این روزها آنام باشد. فیلمبرداری این سریال دو تا سه ماه دیگر به طول خواهد انجامید و به احتمال فراوان آبان ماه امسال از شبکه سوم سیما روی آنتن می‌رود.

بازیگر فیلم "آزاد به قید شرط" در مورد تنوع حضور خود در سینما، تئاتر و تلویزیون اضافه کرد: برای من بازی در هیچ کدام از مدیوم‌ها یعنی سینما، تئاتر و یا تلویزیون فرقی ندارد. اگر نقشی درست نوشته شده باشد آن را قبول می‌کنم. کار من بازیگری است و بر اساس توانایی‌های خود در هر کدام از اینها ظاهر می‌شوم. تفاوت‌هایی نسبت به ساختار در این سه مدیوم وجود دارد اما برای بازیگر این تغییرات بسیار جزئی است.

دلاوری درباره احتمال حضورش در جشنواره فیلم فجر امسال خاطرنشان کرد: پیشنهادات زیادی است و باید ببینم کدامیک با توجه به زمانبندی من قابل اجراست اما به احتمال فراوان اگر فیلمنامه خوب و معقولی باشد در جشنواره فجر امسال حضور خواهم داشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.