دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳

مهدی گلستانه با «حرف‌های در گوشی» به جشنواره فجر می آید

مهدی گلستانه

سینماپرس: مهدی گلستانه؛ تهیه کننده و کارگردان سینما که چندی پیش با تهیه کنندگی سریال «عاشقانه» در شبکه نمایش خانگی فعال بود، حالا می خواهد با فیلمنامه ای از حسین نمازی؛ سازنده فیلم کمدی «آپاندیس»، فیلمی با نام «حرف های درگوشی» را ساخته و به جشنواره فیلم فجر برساند.

به گزارش سینماپرس، مهدی گلستانه؛ تهیه کننده و کارگردان سینما که چندی پیش با تهیه کنندگی سریال «عاشقانه» در شبکه نمایش خانگی فعال بود، حالا می خواهد با فیلمنامه ای از حسین نمازی؛ سازنده فیلم کمدی «آپاندیس»، فیلمی با نام «حرف های درگوشی» را ساخته و به جشنواره فیلم فجر برساند.

گلستانه در گفت و گو با «هنرآنلاین» درباره شرایط اخذ مجوز ساخت برای اثر جدیدش، گفت: متاسفانه 3 هفته ای است که شورای صدور پروانه ساخت تشکیل نمی ‌شود و این هفته هم همه درگیر برگزاری جشن حافظ بودند! امیدوارم در هفته آتی بدون هیچ مشکل و بهانه‌ ای جلسه شورا تشکیل شود و پروانه ساخت فیلم‌ها از جمله فیلم «حرف‌های درگوشی» صادر شود.

کارگردان فیلم «نقطه کور» درباره حال و هوای فیلم تازه اش، گفت: «حرف‌های در گوشی» یک فیلم کاملا زنانه است که برعکس فضای فیلم «نقطه کور» که ملودرامی خانوادگی بود یک فیلم اجتماعی است و روابط انسانی را در سطح شهر به نمایش می‌ گذارد. بیشتر لوکیشن‌ها در سطح شهر تهران و حومه انتخاب ‌شده است و فضای شهری در فیلم بیشتر دیده می ‌شود. «حرف‌های درگوشی» را حسین نمازی نوشته و در خلاصه داستان این فیلم نیز می ‌توانم بگویم: دلم از کسی می ‌گیرد، پاکش می ‌کنم، گاه اشتباهش را و گاه خودش را...

* هنرآنلاین

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.