سه‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷

فیلمی به تهیه کنندگی مهدی صباغ زاده

«ترانه»؛ اولین فیلم سینمایی با موضوع حیا و عفاف در انتظار پروانه ساخت

مهدی صباغ‌ زاده

سینماپرس: فیلم سینمایی «ترانه» به نویسندگی و کارگردانی مهدی صاحبی و تهیه کنندگی مهدی صباغ زاده و محمدتقی انصاری در ژانر اجتماعی و با داستانی بسیار جذاب و به روز درصدد است که برای اولین بار در تاریخ پس از انقلاب به موضوع حیا و عفاف بپردازد.

محمدی تقی انصاری یکی از تهیه کنندگان این فیلم در گفتگو با خبرنگار ما گفت: همه شرایط و مقدمات لازم برای تولید این فیلم آماده است و حتی سرمایه گذاران خصوصی این فیلم نیز از مدتها قبل مشخص شده اند و از حدود دو ماه پیش در خواست پروانه ساخت داده‌ایم که به محض دریافت پروانه وارد پروسه تولید این اثر سینمایی خواهیم شد.

وی پیرامون دلیل طول کشیدن تولید این فیلم و احتمال کارشکنی در روند تولید این اثر گفت: اگرچه به برخی ارگانهای فرهنگی کشور نقدهای جدی وارد است اما اغلب مسئولین فرهنگی کشور بویژه برخی عزیزان سازمان سینمایی افرادی دلسوز و دغدغه مند هستند و به هیچ وجه قصد کار شکنی و خیانت به فرهنگ کشورشان را ندارند و دلیل طول کشیدن صدور پروانه ساخت این اثر نیز شاید حجم درخواستهای ارسالی از سوی اهالی محترم سینما برای پروانه ساخت باشد.


تهیه کننده فیلم سینمایی «راه بهشت» و سریال های فاخری چون «جابر بن حیان» در ادامه صحبت‌هایش در پاسخ به این پرسش که تا چه اندازه مراحل پیش تولید را سپری کرده اید و دقیقا از چه زمانی تولید آنرا شروع می کنید، گفت: تقریبا تمام لوکیشن‌ها را انتخاب کرده‌ایم. از طرفی با برخی بازیگران نیز صحبت داشته‌ایم و همچنین سایر عوامل پشت دوربین نیز مشخص هستند و اگر مطابق آنچه مسئولان محترم سازمان سینمایی به ما قول داده اند، شنبه هفته آینده که جلسه شورای پروانه ساخت است، پروانه این فیلم صادر گردد، بلافاصله قرارداد عوامل و بازیگران منعقد خواهد شد و با توجه به اینکه پیش تولیدمان بسیار طول کشیده و به خوبی انجام شده است، از حدود 10 روز دیگر تولید این اثرکلید خواهد خورد.
انصاری در پایان گفت: لوکیشن های این فیلم در شهرهای تهران ، رشت و قم می باشد و 5 بازیگر مطرح نیز در این فیلم حضور خواهند داشت.
گفتنی است؛ فیلم سینمایی «ترانه» اولین فیلم سینمای حرفه ای با موضوع حیا و عفاف می¬باشد که نویسندگی و کارگردانی آنرا مهدی صاحبی از نویسندگان و کارگردان جوان، کشورمان بر عهده دارد. وی علاوه بر تدریس فیلمنامه نویسی و کارگردانی در مراکز و آموزشگاه¬های مختلف سینمایی کشور، تولید بیش از 100 قسمت مستند و فیلم کوتاه را در کارنامه خود دارد و جوائز متعددی نیز تا کنون دریافت کرده است.
در خلاصه فیلم «ترانه» آمده است: نگذاریم دیگران آنگونه که دوست دارند، ما را نقاشی کنند ... ترانه داستان دختر مدلینگی را روایت می¬کند که برای تامین هزینه¬های زندگی، گرفتار افرادی می شود که او را تا پای مرگ پیش می¬برند اما ...

نظرات

  • سهیلا ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۲:۳۹
    0 0
    واقعا دلشون گرم که بلاخره یکی به این موضوع ورود کرد

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.