جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶

تازه‌ترین آمار فروش فیلم‌های روی پرده

گیشه سرد سینماها در روزهای گرم تابستانی/ «بیست و یک روز بعد» ۳۵۰ میلیونی شد

ساعت5عصر-بیست و یک روز بعد

سینماپرس: جدیدترین آمار فروش فیلم‌های سینمایی توسط پخش‌کنندگان در حالی اعلام شد که فیلم‌هایی جدیدی از دو هفته‌ی گذشته به نمایش درآمده‌اند.

فیلم «سارا وآیدا» بر اساس سیستم مکانیزه به فروش ۴۹۲ میلیون و ۷۰۶ هزار تومان رسیده است اما این فیلم با سانس های فوق العاده شب گذشته از مرز ۵۰۰ میلیون تومان گذشته است.  

فیلم «بیست و یک روز بعد» در تهران به فروش ۲۳۰ میلیون تومان و در شهرستان به فروش ۱۳۰ میلیون تومان رسید. این فیلم هم اینک به فروش ۳۵۰ میلیون تومان رسید.  

فیلم «فصل نرگس» در ۱۵ سالن سینما در تهران به نمایش درآمده و هم اینک در تهران به فروش ۵۵ میلیون تومان رسیده است.

فروش فیلم «اکسیدان» به ۸ میلیاردو ۱۰۰ میلیون تومان رسیده است. فروش فیلم «گذرموقت» نیز به فروش ۱۳۰ میلیون تومان رسید و مخاطب از سالن با رضایت خارج می شود.

 فیلم سینمایی «سارا و آیدا» ظرف ۱۰ روز به فروش ۶۱۰ میلیون تومان رسید. این فیلم هم اینک ۴۵سالن در اختیار دارد.  

فیلم سینمایی «رگ خواب» در هفته هشتم به فروش ۴ میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان رسید و ۴۰ سالن در اختیار دارد. فیلم «نهنگ عنبر سلکشن رویا» در هفته ۱۴ نمایش به فروش ۲۰میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان رسید.  

بنابر گزارش سیستم مکانیزه فیلم سینمایی «ساعت ۵ عصر» به فروش ۶ میلیارد و ۵۷۵ میلیون و ۶۰۹ هزار تومان رسید،  فیلم «پاتو کفش من نکن» به فروش ۵۰۰ میلیون و ۲۵۵ هزار تومان رسید، فیلم «زیر سقف دودی» به فروش ۲ میلیارد و ۶۲۲ میلیون و ۶۴۸ هزار تومان رسید.  فیلم «زادبوم» به فروش ۱۱۶ میلیون و ۱۳۲ هزار تومان رسید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.