شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳

«مایکل مور» تماشاچیان تئاترش را به برج ترامپ بُرد +تصاویر

مهر: پس از نمایش مایکل مور در برادوی، وی مخاطبانش را برای اعتراض به سیاست‌های رییس جمهور آمریکا به مقابل برج ترامپ برد.

 به گزارش هافینگتون پست، مایکل مور با حضور بازیگران مارک روفالو، اولیویا وایلد و فیشر استیونز اعتراضی علیه ترامپ را با شرکت مخاطبان نمایشش در برادوی در منهتن به راه انداخت.


مایکل مور که هر شب نمایشی تک نفره را در برادوی روی صحنه می‌برد، پس از اجرای نمایش سه‌شنبه  شب به مخاطبانش گفت: بیاید به برج ترامپ برویم و علیه رییس جمهوری اعتراض کنیم.

این فیلمساز و فعال اجتماعی سپس اعلام کرد اتوبوس‌هایی از قبل در برابر سالن تئاتر آماده شده است تا تظاهرکنندگان را به محل مورد نظر ببرد.


ویدیوی این اعتراض که در فیس بوک مور به اشتراک گذاشته شده نشان دهنده تظاهرکنندگانی است که در برابر برج ترامپ تجمع کرده‌اند. مارک روفالو نیز از جمله تظاهرکنندگان بود که شعار می‌داد: «ترامپ نه! کوکلوس کلان نه! فاشیست در آمریکا نه!» این تظاهرکنندگان چندین خیابان منهتن را که به برج ترامپ منتهی می‌شد طی کردند.

تظاهرکنندگان که زویی کازان و تام استوریج بازیگر نیز به آنها پیوسته بودند در برابر برج ترامپ از «هتر هیر» زنی که در جریان خشونت نژادی در شارلوتزویل کشته شد نیز یاد کردند و شعارهایی به یاد وی سر دادند.

پیش از این که مور نمایش تک نفره سه‌شنبه شب خود را شروع کند در توییتر از یک سفر اتوبوسی برای آن شب خبر داده بود. وی بعد خطاب به ترامپ نوشت: «امشب یک دیدار به تو بدهکاریم».

آسوشیتدپرس نیز گزارش کرده است که صدها تن از مردم معترض از روز دوشنبه که ترامپ وارد برج خودش شده در برابر برج وی اعتراض کرده‌اند و سیاست‌های او را موجب بروز خشونت‌های نژادی از جمله در شارلوتزویل می‌دانند.

تظاهرات مور ساعتی پس از آن صورت گرفت که ترامپ در یک کنفرانس خبری هر دو سوی اعتراض کنندگان در شارلوتزویل را سرزنش کرد.

مور در این باره در گفتگو با سی‌ان‌ان گفت ترامپ کلا یک نژادپرست است و آمریکا را به سمت تعصب نژادی می‌برد.

مور گفت: اگر از نژادپرستی حمایت کنی یعنی خودت هم نژادپرست هستی. این باید خاتمه پیدا کند و آمریکا باید در برابر آن بایستد.

مایکل مور کارگردان و مستند ساز چند شبی است که در بلاسکوتئاتر نیویورک روی صحنه رفته و در «مضمون تسلیم من» که نمایشی تک نفره‌ است از تجربیات و نظراتش حرف می‌زند. این نمایش افتتاحیه رسمی‌اش را از پنج‌شنبه پیش آغاز کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.