شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳

اکران و نقد «احتمال باران اسیدی» در فرهنگسرای ارسباران

فیلم سینمایی احتمال باران اسیدی

سینماپرس: فیلم سینمایی «احتمال باران اسیدی» یکشنبه ۲۹ مرداد ماه ۱۳۹۶ در فرهنگسرای ارسباران با حضور عوامل اکران، نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش سینماپرس،  فیلم سینمایی «احتمال باران اسیدی» به کارگردانی بهتاش صناعی ها یکشنبه ۲۹ مرداد ماه ۱۳۹۶ ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران با حضور عوامل اکران، نقد و بررسی می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی به قلم بهتاش صناعی ها و مریم مقدم آمده است: منوچهر شصت سال سن دارد، او بازنشسته اداره دخانیات است، ولی از سر بیکاری همچنان هر روز به اداره می‌رود. مادرش تا زنده بود آرزو داشت ازدواجش را ببیند. در حالی که منوچهر حتی دوستی هم در زندگی نداشته، به جز خسرو ...

این فیلم سینمایی در سی و سومین جشنواره فیلم فجر در بخش نگاه نو حضور داشت و نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم در بخش «هنر و تجربه» و برنده جایزه بهترین فیلمنامه در بخش نگاه نو این جشنواره شد. «احتمال باران اسیدی» در نهمین دوره جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی نیز در سه رشته بهترین کارگردانی فیلم اول، بهترین فیلمنامه و بهترین بازیگر نقش اول مرد نامزد دریافت جایزه شد و جایزه بخش خلاقیت و استعداد درخشان را کسب کرد. این فیلم سینمایی همچنین پیش از این موفق شده بود جایزه نتپک جشنواره استرالیا و جایزه ویژه هیات داوران جشنواره «کلمبو» را از آن خود کند.

بهتاش صناعی ها نویسنده و کارگردان، مریم مقدم نویسنده و بازیگر، شمس لنگرودی بازیگر و کورش جاهد کارشناس سینما مهمانان چهارصد و چهل و سومین نشست باشگاه فیلم تهران هستند. ‌

بهتاش صناعی ها نویسنده، تدوین و کارگردان، روح الله برادری و سمیرا برادری تهیه کنندگان، مریم مقدم نویسنده و بازیگر، کامپوزیا پرتوی مشاور کارگردان، محمدرضا جهان پناه مدیر فیلمبرداری، ایرج رامین‌فر طراح صحنه و لباس، حسین قورچیان صداگذار، هنریک ناجی موسیقی، عبدالرضا حیدری صدابردار، کامران خلج طراح چهره پردازی، سمیه جعفری و کسری پرتوی عکاسان، آیدا اورنگ و بیتا موسوی مشاوران رسانه ای، شمس لنگرودی، پوریا رحیمی سام، ارسلان عبدالهی، عیسی حسینی، حبیب پور سیفی، جمعی از عوامل و بازیگران این فیلم هستند.

علاقمندان برای حضور دراین نشست می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.