یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲

رسمی؛

سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شد

سیدعباس صالحی

سینماپرس: با رای قاطع نمایندگان مجلس شورای اسلامی سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.

به گزارش سینماپرس، صبح امروز (۲۹ مرداد ماه) حسن روحانی از وزاری پیشنهادی خود دفاع نهایی را انجام داد. روحانی طی سخنانی درباره سیدعباس صالحی گفت: ایشان شخصیت ارزشمندی است و ما از ایشان توقع داریم هم خواست رهبری و هم خواست مردم را در فرهنگ درنظر بگیرد.

روحانی افزود: یک برنامه یا اثر مجوزهای لازم را می‌گیرد اما ناگهان زمانی که می‌خواهد در شهرستان اجرا شود گروهی در سالن را قفل می‌کنند. قفل کردن در سالن که آسان است. بیاییم کلیدی پیدا کنیم تا قفل‌ها را باز کنیم.

وی ادامه داد: نشاط هنرمندان برای ما بسیار اهمیت دارد و من از صالحی می‌خواهم که برای نشاط هنرمندان و به دنبال آن نشاط مردم برنامه‌ریزی کنند.

بعد از سخنان حسن روحانی رای گیری انجام شد و سیدعباس صالحی با کسب ۲۴۲ رای موافق، ۲۵ رای مخالف و ۲۱ رای ممتنع توانست اعتماد نمایندگان مجلس را کسب نماید و به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دوازدهم انتخاب گردد.

نظرات

  • ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۲۳:۰۶
    0 0
    جناب آقای صالحی با سلام وعرض تبریک ،حضرتعالی با مقوله هنر وسینما انس والفت مورد نتظار را ندارید اما اینک که برمصدر امر نشسته اید امیدواریم حتی یک روزهم سرگذشت مدیریت هنر وسینما را تکرار نفرمایید

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.