دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱

تحسین بازیگر «ماجرای نیمروز» به صحبت های شجاعانه سردار سلیمانی

هادی حجازی فر

سینماپرس: هادی حجازی فر نسبت به صحبت های شجاعانه و متفاوت سردار سلیمانی در خصوص دوری از انگ زدن به دیگران، با انتشار یادداشتی در فضای مجازی واکنش نشان داد.

به گزارش سینماپرس، دیروز (یکشنبه ۲۹ مرداد) در پانزدهمین اجلاس روز جهانی مسجد که در سالن الزهرا واقع در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد، سردار قاسم سایمانی در بخشی از سخنرانی خود، گفت: «اینکه در جامعه مدام بگوییم او بی حجاب و این باحجاب است یا اصلاح طلب و اصولگراست، پس چه کسی می‌ ماند؟ اینا همه مردم ما هستند. آیا همه بچه های شما متدین‌ اند؟ آیا همه مثل هم هستند؟ نه. اما پدر، همه اینها را جذب می‌ کند و جامعه هم خانواده شماست. اینکه بگوییم من هستم و بچه های حزب اللهی خودم، اینکه نمی‌ شود حفظ انقلاب. امام جماعت باید بتواند با حجاب و بی حجاب را با هم جذب کند«.

 
تحسین بازیگر «ماجرای نیمروز» به صحبت های شجاعانه سردار سلیمانی

در واکنش به این تفکر برآمده از اسلام ناب، هادی حجازی فر؛ بازیگر سینما به انتشار پستی در فضای مجازی دست زد که در آن آمده است: «اینکه حرفِ حسابی را از زبانِ یک ژنرال بشنوی، امیدوار کننده ترین اتفاقِ سپهرِ سیاسی این روزهای ماست. در روزگاری که بسیاری سیاستمدارها و مردانِ در قدرت، زبان بر مدارِ مصلحت و آتیه می چرخانند و از حالِ متفرقِ جامعه غافل اند. خدا شما را حفظ کند سردار»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.