دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹

در ۱۵۰ قسمت ۷ تا ۱۰ دقیقه ای

تولید کمیک موشن «نهج البلاغه» امیرالمؤمنین به سه زبان

کتاب نهج البلاغه

سینماپرس: کمیک موشن «نهج البلاغه» بالغ بر ۱۵۰ قسمت ۷ تا ۱۰ دقیقه ای و به سه زبان(فارسی، اسپانیولی، انگلیسی) تولید می شود.

به گزارش سینما پرس، موسسه فرهنگی هنری «ریحانه هنر رسانه» که در ۵ سال گذشته فعالیت های فرهنگی- انقلابی زیادی در رسانه های مختلف جمعی تولید کرده است، در آخرین اقدام خود به سراغ «نهج البلاغه» امیرالمؤمنین رفته است.

این موسسه فرهنگی هنری با بهره گیری از تیمی حرفه ای کار تحقیق و پژوهش را در رابطه با نهج البلاغه امیرالمؤمنین آغاز کرده است تا در قالب کمیک موشن های کوتاه آثاری داستانی با حضور شخصیت هایی حقیقی که در کلام امیر از آن ها یاد شده تولید کند.

تهیه کنندگی و کارگردانی این مجموعه را علی اکبر شفیعی بر عهده دارد و سرپرستی تیم نویسندگان نیز بر عهده صابر الله دادیان است.

پیش بینی می شود کمیک موشن «نهج البلاغه» بالغ بر ۱۵۰ قسمت ۷ تا ۱۰ دقیقه ای و به سه زبان(فارسی، اسپانیولی، انگلیسی) تولید شود. سازندگان این مجموعه در نظر دارند کتاب مصور(کمیک بوک) هوشمند این مجموعه را نیز پس از تولید و پخش این مجموعه رو نمایی کنند.

گفتنی است این مجموعه برای اولین بار در کشور به صورت کمیک موشن، نهج البلاغه امیر المؤمنین را موضوع اصلی خود قرار داده است که به نوبه خود می تواند استقبال طیف گسترده ای از دوستداران کلام امیر و نیز اندیشمندان و محققان سراسر جهان را در پی داشته باشد.

این مجموعه هم اکنون در مرحله پیش تولید(پژوهش، نگارش فیلمنامه و طراحی شخصیت) قرار دارد.

نظرات

  • ا.م.د ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۲:۱۴
    0 0
    با سلام...هر چند که گویا کامنت ها در این سایت اصلا خوانده و منتشر نمی شوند، ام این را برای خود شما عزیزام می نویسم،... کامیک موشن یک غلط رایج شده است....موشن کامیک صحیح است...ارادت

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.