دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱

آخرین مصوبات شورای صنفی نمایش

اکران «ماه در جنگل» از چهارشنبه در گروه آزاد/ کمدی ها فردا اکران نمی شوند

فیلم سینمایی ماه در جنگل

سینماپرس: غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش اعلام کرد که فیلم «ماه در جنگل» از چهارشنبه در گروه سینمایی آزاد روی پرده می رود.

به گزارش سینماپرس، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره مصوبات امروز شورا گفت: در جلسه امروز ۳۰ مرداد شورای صنفی نمایش مقرر شد فیلم سینمایی «ماه در جنگل» ساخته سیامک شایقی از چهارشنبه ۱ شهریور ماه در گروه آزاد اکران شود.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه کف فروش سایر فیلم های روی پرده بالا بود اکران آنها تا هفته آینده ادامه دارد تا در جلسه آینده شورای صنفی نمایش درباره‌شان تصمیم گیری شود.

وی درباره وضعیت سینماهای کشور در روز شهادت امام جواد (ع) اعلام کرد: تمامی سینماهای کشور در روز سه شنبه 31 مردادماه باز بوده و تنها فیلم‌هایی که کمدی هستند، در این روز نمایش نخواهند داشت.

«ماه در جنگل» داستان آقامحرم جنگلبان کارکشته‌ جنگل‌های زیرآب مازندران را روایت می‌کند که توسط قاچاقچیان چوب به شدت مضروب شده و در بیمارستان بستری‌ است. یحیی پسر جوان آقامحرم، علیرغم آنکه تمایلی به ادامه‌ راه پدر نداشته است آقامحرم را با خود به کلبه‌ جنگلی می‌برد تا هم مراقبت از او را به عهده بگیرد و هم ناگزیر مراقبت از جنگل را، اما قاچاقچیان چوب اقدامات تخریبی‌شان را ادامه می‌دهند و ...

لادن مستوفی، آزیتا حاجیان، فربد فرهنگ، کیوان زند، مهسا طهماسبی، رزگار خاطری، آرمان سلطانزاده، علی عظیمی، مهتاج نجومی و کیانوش گرامی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.