دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱

«گسل» به روزهای پایانی تصویربرداری رسید

سریال گسل

سینماپرس: تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «گسل» به کارگردانی علیرضا بذرافشان روزهای پایانی خود را می گذراند.

به گزارش سینماپرس به نقل از روابط عمومی شبکه یک، تاکنون ۱۱ قسمت از سریال «گسل» به کارگردانی علیرضا بذرافشان روی آنتن شبکه یک رفته است.

این مجموعه کمدی اجتماعی به داستان زندگی محافظ یکی از معاونان وزیر و اتفاقاتی که در حیطه زندگی شخصی و کاری او به وجود می آید، می پردازد که بیژن امکانیان، سام درخشانی، مهتاج نجومی، فلور نظری، تیرداد کیایی، رامتین خداپناهی، شبنم فرشادجو، ستاره حسینی، سامان دارابی، محمد فیلی، رضا کریمی، نیکی محرابی، کاوه سماک باشی، طوفان مهردادیان و افشین نخعی در آن ایفای نقش کرده اند.

به گفته رضا کریمی مدیرتولید این مجموعه، گروه هم اکنون و تا دو روز آینده در لوکیشن منزل دکتر اعتبار هستند و بیژن امکانیان، سام درخشانی، ستاره حسینی، فلور نظری و محمد عهدی در این ۲ روز مقابل دوربین خواهند رفت.

وی عنوان کرد: از پس فردا چهارشنبه اول شهریور برای ضبط سکانس های جدید به لوکیشن بیمارستان می رویم. همچنین پایانه شرق تهران و دفتر خانه اسناد رسمی لوکیشن های بعدی سریال «گسل» هستند.

مجموعه تلویزیونی «گسل» به تهیه کنندگی محسن چگینی و کارگردانی علیرضا بذرافشان در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای تولید شده است که هر شب حوالی ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.