سه‌شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲

نظر رییس جدید سازمان حفاظت محیط زیست درباره سینما و جشنواره فیلم سبز

عیسی کلانتری

سینماپرس: معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: هنر و سینما در بسط فرهنگ محیط زیست نقشی اساسی دارد و سازمان محیط زیست از برپایی ششمین جشنواره فیلم سبز حمایت می کند.

به گزارش سینماپرس، دکتر عیسی کلانتری در دیدار با فرهاد توحیدی دبیر و مهدی توحیدپور دبیر اجرایی ششمین جشنواره بین المللی فیلم سبز ایران در جریان نحوه برپایی این رویداد قرار گرفت.

دکتر کلانتری با تاکید بر اهمیت توسعه متوازن، تاکید کرد: در جریان توسعه متوازن نباید محیط زیست را قربانی کرد و در عین حال مانع توسعه و مقابله با فقر شد.
وی یادآور شد: با توجه به بضاعت و امکانات سازمان های دولتی، حفظ محیط زیست بدون مشارکت مردمی در عمل امکان پذیر نیست، از اینرو جامعه و فعالین اجتماعی در تحقق این مهم نقش موثر و تعیین کننده دارند.
معاون رییس جمهور عنوان کرد: ابزار هنر و به خصوص سینما در بسط فرهنگ محیط زیست و تغییر رفتار مردم بسیار مفید بوده و از اینرو برگزاری ششمین جشنواره بین المللی فیلم سبز به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی هنری محیط زیستی کشور می تواند در نهادینه کردن احترام به طبیعت و بهبود رفتار هموطنان که مخاطبان اصلی جشنواره هستند نقشی اساسی ایفا کند.
دکتر کلانتری یاداور شد: سازمان حفاظت محیط زیست از هرگونه مساعدت در برپایی جشنواره بین المللی فیلم سبز ایران دریغ نخواهد کرد.
ششمین جشنواره بین المللی فیلم سبز ایران ، رویداد فرهنگی حفظ محیط زیست ۱۸ تا ۲۴ شهریور در تهران و سراسر ایران بصورت همزمان برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.