سه‌شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲

شیراز میزبان «فصل شیدایی» شد

نمایش میدانی «فصل شیدایی»

سینماپرس: پس از مدتها انتظار و درخواست مکرر مردمی برای برگزاری نمایش بزرگ فصل شیدایی در شهر شیراز، این نمایش در دهه ولایت در شیراز اجرا خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، نمایش بزرگ فصل شیدایی در جدیدترین اجرای خود مسافر شهر شیراز می شود.

در این نوبت از اجرا که از 10 تا 19 شهریور ماه همزمان تا اعیاد قربان تا غدیر و دهه ولایت در شهر شیراز اجرا می شود، گروه نمایش بزرگ فصل شیدایی برای نخستین بار در مرکز استاد فارس به اجرای این نمایش بزرگ خواهند پرداخت.

نمایش فصل شیدایی در این نوبت علاوه بر روایت مستمر از خلقت تا ظهور که در فصل مشترک تمام اجراهای این نمایش به حساب می آید، قطعات نمایشی ویژه ای را نیز برای این اجرا در نظر گرفته اند که محوریت آن قطعات با شخصیت حضرت احمد بن موسی (شاهچراغ) و شهید مرتضی جاویدی و رشادت های او در عملیات والفجر2 خواهد بود.

ضمن آن که ویژه برنامه های  جشن شب اعیاد مبارک قربان و غدیر نیز در این ایام در نمایش اجرا خواهد شد.

نمایش بزرگ فصل شیدایی به همت  موسسه مهنّا، با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان فارس، ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان فارس و شهرداری شیراز با حمایت سازمان هنری رسانه ای اوج در شهر شیراز، حدفاصل جاده کمربندی و بلوار امیرکبیر، اراضی جنب کارخانه سیمان برگزار خواهد شد. تماشای این نمایش برای عموم علاقمندان آزاد است.

گفتنی است نمایش بزرگ فصل شیدایی به کارگردانی سعید اسمعیلی و اجرای رسالت بوذری، روایتی نمایشی از خلقت تا ظهور است و تا کنون بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر در شهرهای مختلف کشور به تماشای این نمایش نشسته اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.