سه‌شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴

دو سریال مهمان آی فیلم می شوند

شبکه آی فیلم

سینماپرس: شبکه تلویزیونی آی فیلم دو مجموعه «تبریز در مه» و «دو قلوها» را روی آنتن می برد.

به گزارش  سینماپرس،  شبکه آی فیلم مجموعه تلویزیونی تاریخی «تبریز در مه» را به زودی برای مخاطبان خود به نمایش می گذارد. اولین قسمت از این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی محمدرضا ورزی از ساعت ۲۳جمعه سوم شهریور در ۲۸ قسمت روی آنتن خواهد رفت.

 از جمله بازیگرانی که در این مجموعه تاریخی به ایفای نقش پرداخته اند؛ کوروش تهامی، جمشید مشایخی، محمد مطیع، محمدرضا شریفی‌نیا،  حسام نواب صفوی،  الهام حمیدی،  داریوش کاردان،  رزیتا غفاری،  سعید امیرسلیمانی،  ارژنگ امیرفضلی، سیدجواد هاشمی، ژیلا سهرابی، زهیر یاری، حسین محب‌اهری،  شهرام عبدلی،  امیر دژاکام،  چنگیز وثوقی، ولی‌الله مؤمنی، امیریل ارجمند، رامین راستاد، کمند امیرسلیمانی، کامران تفتی، عنایت بخشی و ... را می توان نام برد.

این مجموعه تلویزیونی تاریخی که علی لدنی تهیه کنندگی آن را عهده دار بوده است، ماجرای جنگ‌های ایران و روسیه را در زمان فتحعلی‌شاه قاجار و عباس میرزا به تصویر کشیده‌ است و روایتگر جنگ‌ های این دو کشور از آغاز تا مرگ عباس میرزا است. از شهرک سینمایی غزالی جهت تصویربرداری این سریال استفاده شده‌ است.

فرشاد خالقی تصویربردار، یلدا جبلی تدوینگر و سالار عقیلی خوانندگی تیتراژ این مجموعه تاریخی را برعهده داشته اند.

علاقمندان سریال های تاریخی می توانند هر شب ساعت ۲۳ به تماشای «تبریز در مه» از شبکه آی فیلم بنشینند.  باز پخش آن نیز در ساعت های ۷ و ۱۵ روز بعد روی آنتن خواهد رفت.

سهیلی زاده با «دوقلوها» می آید

شبکه آی فیلم مجموعه تلویزیونی «دوقلوها» را از پنجشنبه دوم شهریور برای مخاطبان نوجوان خود به نمایش می گذارد. این مجموعه تلویزیونی ساخته حسین سهیلی زاده که پیش تر از شبکه دو سیما پخش شده بود، در ۲۵ قسمت پخش می کند.

«دوقلوها» که ایرج محمدی و مهران مهام تهیه کنندگی آن را بر عهده داشته اند، داستان خواهر و برادر دوقلویی است که در ظاهر شباهتی به یکدیگر ندارند. دوقلوهای نوجوان متوجه نیروی خارق العاده ای می شوند که در وجود خود دارند و به وسیله آن می توانند کارهای غیرممکن انجام دهند.

 لاله صبوری، علی عمرانی، فرزان خدوی و شادی گلستان بازیگرانی هستند که در این مجموعه تلویزیونی فانتزی به ایفای نقش پرداخته اند.

از دیگر عوامل سازنده این مجموعه تلویزیونی عبارتند از مسعود شاه محمدی  نویسنده فیلمنامه، کیوان معتمدی تصویربرادر، محمد گنجوی طراح صحنه و لباس، علی تهرانی دستیار اول کارگردان و برنامه ریز و نوشا عبدالله زاده منشی صحنه.

مجموعه تلویزیونی «دوقلوها» هر روز ساعت ۱۷ از شبکه آی فیلم پخش می شود. تکرار این سریال نیز در ساعت های ۱ و ۹ روز بعد روی آنتن خواهد رفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.