جمعه ۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲

حال عمومی محمد علیزاده خوب است/ اعلام برنامه های کنسرت تهران

محمد علیزاده در تشییع پیکر مرحوم علی معلم

سینماپرس: تهیه کننده و مدیر برنامه های محمد علیزاده خواننده موسیقی پاپ از بهبود شرایط جسمانی این خواننده پس از بستری شدن در بیمارستان سخن گفت.

به گزارش سینماپرس،  صدرالدین حسین خانی مدیر موسسه «ایران گام» و تهیه کننده آثار محمد علیزاده در توضیح اوضاع جسمانی این خواننده پس از بستری شدن در بیمارستان بیان کرد: خوشبختانه حال عمومی محمد علیزاده رو به بهبودی است و ما تلاش می کنیم تا طی ساعت های آینده وی را از بیمارستان مرخص کنیم. این خواننده بنا به تجویز پزشکان نیازمند یک دوره استراحت است که امیدوارم با این روند درمانی دوباره شاهد حضور او در اجراهای زنده باشیم.

وی درباره اجراهای زنده علیزاده نیز توضیح داد: با یاری خداوند برنامه اجراهای زنده محمد علیزاده از روز هفتم شهریورماه آغاز می شود و این خوانند بعد از برگزاری چند کنسرت در شهرستان ها، روزهای یازدهم و دوازدهم شهریور در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران پذیرای طرفداران خواهد بود. به دلیل ضعف جسمانی و تکمیل روند درمانی محمد، کنسرت روزهای چهارم و پنجم شهریور کرمانشاه برگزار نمی شود و ما در فرصت دیگری میزبان طرفداران کرمانشاهی خواهیم بود.

حسین خانی گفت: متأسفانه ما نتوانستیم در خدمت مردم هنردوست شهرهای سنندج و کرمانشاه باشیم اما به امید خدا سعی می‌کنیم در اولین فرصت، اگر برنامه‌ها اجازه بدهد در خدمت مردم شریف این شهرها باشیم.   

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.