شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹

«سام درخشانی» اولین مسافر برزیل

«من اینجا چی‌ می‌خوام» هفته آینده در سائوپائولو جلوی دوربین می‌رود

سام درخشانی در نشست خبری فیلم سینمایی «خوب، بد، خلف»

سینماپرس: فیلم سینمایی «من اینجا چی‌ می‌خوام» به کارگردانی مسعود اطیابی در برزیل جلوی دوربین می‌رود و سام درخشانی اولین بازیگر گروه بازیگران ایرانی است که راهی برزیل می‌شود.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «من اینجا چی می‌خوام» به کارگردانی مسعود اطیابی اواسط هفته در سائوپائولو جلوی دوربین می‌رود. عوامل پشت دوربین داود رحمانی (مدیر فیلمبرداری) و محسن غلامی (طراح صحنه و لباس) هستند که به گروه کارگردانی فیلم مستقر در برزیل اضافه شدند.

سام درخشانی اولین بازیگر گروه بازیگران است که ظرف دو روز آینده به برزیل خواهد رفت و پژمان جمشیدی و حمید فرخ‌نژاد اواخر هفته راهی سائوپائولو خواهند شد. 

بنابراین گزارش، در این فیلم از حضور حمید فرخ‌نژاد، سام درخشانی و پژمان جمشیدی برای ایفای نقش‌های اصلی بهره می‌گیرند و بازیگران خارجی به گروه بازیگران ایرانی اضافه می‌شوند. با پیش‌بینی‌های انجام شده فیلم ظرف 2 ماه در برزیل جلوی دوربین می‌رود و هیچ صحنه ای در ایران فیلمبرداری نمی‌شود.

«من اینجا چی می خوام» نام موقت است که برای دریافت پروانه ساخت از وزارت ارشاد انتخاب شده است و نام فیلم تغییر می‌کند. این فیلم  داستان کمدی-اجتماعی را به تصویر می کشد.

* فارس

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.