دوشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹

اولین گاف وزیر جدید ارشاد

اجرای قطعه آهنگساز منافقین در یک کنسرت موسیقی

کنسرت محسن یگانه در سی و دومین جشنواره موسیقی فجر

سینماپرس: عماد رام از سال ۷۳ تا زمان مرگش در سال ۸۲ عضو گروه منافقین بود؛ شخصی که به عضویت در این گروه تروریستی افتخار می‌کرد. اکنون مشخص نیست چرا از میان چهره‌های برتر موسیقی ایران، باید قطعه‌ای از عماد رام، آهنگسازی که عمده شهرتش را مدیون خوانندگی‌اش بود، اجرا شود.

کنسرت «ماه نو» همخوانی و همنوایی گروه خنیا در روزهای ۹ و ۱۰ شهریور قرار است آثاری از آهنگسازان ایرانی را در تالار وحدت اجرا کند. این گروه اعلام کرده است در این کنسرت قطعه‌ای از عماد رام را نیز اجرا خواهد کرد. عماد رام از جمله خوانندگان و آهنگسازان دوران پهلوی دوم بود که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران را ترک کرد و در سال‌های آخر عمر به دعوت مریم رجوی به گروه منافقین پیوست. مریم رجوی در گفت‌وگویی علت دعوت از این خواننده را استفاده از محبوبیت این خواننده عنوان کرد! اما عماد رام فکر می‌کرد این دعوت برای این است که منافقین می‌خواهند از وی برای مبارزه استفاده کنند! این خواننده در مصاحبه‌ای می‌گوید: وقتی که خانم مریم رجوی دعوت همبستگی فرمودند، من اولین هنرمندی بودم که پذیرفتم و با کمال افتخار شرکت کردم در این همبستگی و همان‌طوری که عرض کردم، برای من این از خاطرات فراموش‌نشدنی است.

عماد رام از سال ۷۳ تا زمان مرگش در سال ۸۲ عضو گروه منافقین بود؛ شخصی که به عضویت در این گروه تروریستی افتخار می‌کرد. اکنون مشخص نیست چرا از میان چهره‌های برتر موسیقی ایران، باید قطعه‌ای از عماد رام، آهنگسازی که عمده شهرتش را مدیون خوانندگی‌اش بود، اجرا شود.
پیش از این نیز یک بار گروه موسیقی چکاوک قصد داشت قطعه بازیچه ساخته عماد رام را اجرا کند که با اعتراض‌های صورت‌گرفته و مداخله مدیر وقت مرکز موسیقی ارشاد، اجرای آن قطعه لغو شد.

* جوان

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.