چهارشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳

پخش زنده دعای عرفه را از شبکه های مختلف تلویزیون ببینید

دعای عرفه

سینماپرس: همزمان با فرارسیدن روز نهم ذی‌الحجه، دعای پر فیض عرفه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در روز پنجشنبه ۹ شهریور ماه از شبکه های یک، دو، سه، چهار، پنج، قرآن و معارف و افق پخش می شود.

به گزارش سینماپرس؛ شبکه های سیما به روال هر سال، دعای عرفه را از نقاط مختلف کشورمان به صورت زنده روانه آنتن می‌کنند. ساعت و محل پخش دعای عرفه از شبکه‌های مختلف به شرح زیر است:

شبکه یک سیما پخش «دعای عرفه» را ساعت ۱۴:۳۰ از صحرای عرفات آغاز می‌کند.

شبکه دو سیما، پخش «دعای عرفه» را از حرم حضرت معصومه، ساعت ۱۵، توسط عباس حیدر زاده آغاز می کند.

شبکه چهار سیما از شاه چراغ مخاطبانش را از زمزمه «دعای عرفه» سید مهدی میرداماد بهره مند می کند. این مراسم حوالی ساعت ۱۵ آغاز می شود.

شبکه پنج سیما پخش «دعای عرفه» را از حرم عبدالعظیم حسنی بر عهده دارد. در این مراسم که از ساعت ۱۵:۳۰آغاز می شود، منصور نورایی دعای عرفه را می‌خواند.

شبکه قرآن و معارف سیما از حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) زمزمه‌های «دعای عرفه» را از زبان مهدی سماواتی برای مخاطبانش پخش می‌کند. این مراسم ساعت ۱۶ آغاز می شود.

دوربین های شبکه افق با استقرار در مسجد مقدس جمکران، از ساعت ۱۵:۳۰ مراسم معنوی «دعای عرفه» را پخش می‌کند. قرائت این دعای شریف توسط حجت الاسلام والمسلمین میرزا محمدی صورت می گیرد.

گفتنی است به علت پخش فوتبال ایران و کره جنوبی از سری مسابقات مقدماتی جام جهانی، «دعای عرفه» توسط استاد انصاریان ساعت ۱۴:۲۰ از شبکه سه سیما پخش می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.