یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸

آخرین خبر از سریال تلویزیونی «۸۷ متر» کیانوش عیاری

کیانوش عیاری

سینماپرس: سریال تلویزیونی «87 متر» این روزها در خیابان‌های غرب تهران تصویربرداری می شود.

به گزارش سینماپرس، علی دهکردی، دیبا زاهدی، حسین سلیمانی، فریبا کامران به عنوان بازیگر در این لوکیشن حضور دارند.


گفتنی است؛ سریال تلویزیونی «87 متر» یک درام اجتماعی است که داستان آن درباره دو خانواده به نام پوردورانی و خلیلی است. علیرضا پوردورانی به همراه همسر، دو دختر و پسرش خانه‌ای را از یک فروشنده به نام فرج ناصری خریداری می‌کنند. اما روز اسباب‌کشی متوجه می‌شوند که خانه به فرد دیگری به نام رجب خلیلی فروخته شده است. رجب به همراه پسر، همسر و دو دخترش صبح زودتر از پوردورانی‌ها به خانه رسیده‌اند و وسایل‌ خود را در خانه گذاشته‌اند اما با رسیدن خانواده پوردورانی، ماجرای کلاهبرداری مشخص می‌شود. 87 متر از کشش فوق‌العاده‌ای برخوردار است و بیش از 30 لوکیشن در تهران دارد.

علی دهکردی، ابوالفضل پورعرب، مهران رجبی، فریبا کامران، نازنین فراهانی، هدی زین العابدین، دیبا زاهدی، الهه خادمی، ملیکا نصیری، نیما نوری‌زاده، سحر عبداللهی و محمد بحرانی از بازیگران سریال«87 متر» هستند.

این سریال دوشنبه 16 مرداد در لوکیشن خانه پوردورانی‌ها در تهران کلید خورد و همه اعضای خانواده پوردورانی از جمله علی دهکردی، دیبا زاهدی و فریبا کامران مقابل دوربین رفتند.

عوامل تولید این سریال عبارتند از:

تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان: کیانوش عیاری، مدیر تولید: حسن آقاکریمی، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: شبنم عرفی‌زاده، منشی صحنه: سهیلا کاشفی، مدیر فیلمبرداری: داریوش عیاری، صدابردار: وحید مقدسی، طراح گریم: نازنین عرفی‌نژاد، طراح صحنه و لباس: سعید رحیمی و مدیر تدارکات: رضا صادق.

مجموعه تلویزیونی «87 متر» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در 40 قسمت 45 دقیقه‌ای در دست تولید است.

* باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.