سه‌شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸

برای پخش از شبکه آی فیلم

«سهمی برای دوست» مسعود اطیابی به آنتن برگشت

سهمی برای دوست

سینماپرس: مجموعه تلویزیونی «سهمی برای دوست»، که در سال ۹۱ از شبکه دو سیما به روی آنتن رفته است، برای مخاطبان سریال های طنز ایرانی، از آی فیلم فارسی به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، مجموعه داستانی طنز «سهمی برای دوست» به کارگردانی مسعود اطیابی سودجویی‌های شرکت‌های هرمی و همچنین مسیر درست  درآمدزایی را به نمایش می‌گذارد و اولین قسمت آن  چهارشنبه 15 شهریور از آنتن این شبکه پخش می شود.

 در خلاصه داستان «سهمی برای دوست» آمده است: اسماعیل که از همسرش جدا شده و هیچ آرزو و هدفی ندارد، با برادر ناتنی‌اش بهرام، که بسیار بلندپرواز است در یک خانه‌ اجاره‌ای زندگی می‌کند. در شرایطی که این دو برادر با مشکلات مالی فراوان روبه‌رو هستند، بهرام شخصی را که سه میلیون تومان از او کلاهبرداری کرده، می‌بیند و پولش را از او طلب می‌کند. او نیز در ازای پول، برگه سهامی را که از پدرش به ارث برده، به بهرام می‌دهد. بهرام برای فروش سهام به کارگزاری مراجعه کرده و به واسطه این برگه، مسیر زندگی خود و خانواده اش تغییر می‌کند...

 این مجموعه تلویزیونی به تهیه‌کنندگی بهروز مفید، روایتگر یک نقد اجتماعی با نگاهی طنز است و  بازیگرانی همچون  اشکان خطیبی ، مسعود شاه محمدی ، مهتاج نجومی ، رضا فیض نوروزی ، علی سرابی، سپیده خداوردی، امیرغفارمنش، محمدرضا شریفی نیا، بیژن بنفشه خواه، مهشاد مخبری، نوید محمدزاده، علی آقایی و عباس امیری در آن به ایفای نقش پرداخته اند.
 
سریال تلویزیونی «سهمی برای دوست» از چهارشنبه 15 شهریور هر روز ساعت 16:00 به روی آنتن می رود و بازپخش آن در دونوبت 00:00 و00: 8 0روز بعد خواهد بود.
 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.