شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳

آخرین آمار فروش فیلم های در حال اکران/ گیشه سرد در «تابستان داغ»!

سالن سینما

سینماپرس: فروش فیلم های در حال اکران از سوی پخش کنندگان اعلام شد که با افت گیشه در سینماها روبرو شد. حال باید دید با توجه به نیم بها شدن نرخ بلیت سینما در هفته آینده آیا رونق به سینماها بازخواهد گشت یا خیر؟

به گزارش سینماپرس، فروش «بیست و یک روز» در تهران به مبلغ 650 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 365 میلیون تومان رسید. با احتساب فروش فیلم در تهران و شهرستان فیلم هم اینک با فروش 1 میلیارد و 15 میلیون تومان مواجه شد. 

فیلم سینمایی «تابستان داغ»به فروش 580 میلیون تومان رسید. فروش فیلم «سارا و آیدا» به 2 میلیارد و 160 میلیون تومان رسید. 

فروش فیلم «رگ خواب» به 5 میلیارد 190 میلیون تومان رسید و فروش فیلم «نهنگ عنبر سلکشن رویا« به مبلغ 21 میلیارد  و 500 میلیون تومان رسیده است. 

وی درباره نمایش فیلم «مالاریا» گفت: برای این که فیلم امکان دیده شدن در هیات انتخاب اسکار را داشته باشد در شهریزد اکران کردیم که اکران محدود فیلم هم با اقبال مواجه شد. 

فیلم «اکسیدان»با فروش 9 میلیارد و 800 میلیون تومان رسیده است.

فروش فیلم «نگار» در تهران به فروش 105 میلیون تومان با 25 سالن سینما رسید و فروش شهرستان تنها با مشهد آغاز شده و 20 میلیون تومان تنها در مشهد ظرف دو روز فروخت که تاکنون فروش فیلم به 125 میلیون تومان رسید. 

بنابراین گزارش، براساس سیستم مکانیزه فیلم «من و شارمین» به فروش 20 میلیون و 761 هزار تومان ظرف 2 روز و «ماجان» به فروش 5 میلیون و 683هزارتومان، «ماه در جنگل»4 میلیون و 659 هزار تومان، «فصل نرگس» 204 میلیون و 913 هزار تومان فروش داشته است.

نظرات

  • داودی ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۰:۲۷
    0 0
    برای صنعت سینما بهتره که از فیلم هایی که اکران میشه استقبال کرد

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.