دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴

مدارهای بسته سینما را خواهیم شکافت

واکنش رئیس سازمان سینمایی به موفقیت‌های سینمای ایران در جشنواره ونیز و مونترال

محمدمهدی حیدریان در نشست رسانه ای رئیس سازمان سینمایی

سینماپرس: رئیس سازمان امور سینمایی،سمعی و بصری با تبریک موفقیت‌های بین‌المللی سینمای ایران در طی یک هفته گذشته، به لزوم هدف‌گذاری جدی در بازارهای بین‌المللی به منظور دست‌یابی به افق‌های بین‌المللی برای سینمای ایران تاکید کرد.

به گزارش سینماپرس، محمدمهدی حیدریان در خصوص موفقیت‌های دو فیلم «بدون تاریخ،بدون امضا» در جشنواره فیلم ونیز و «آپاندیس» در جشنواره فیلم مونترال اظهار داشت: در هفته‌ای که گذشت در عرصه داوری با رخشان بنی‌اعتماد ، در حوزه کارگردانی با وحید جلیلوند، در حوزه نویسندگی با حسین نمازی و در حوزه بازیگری با نوید محمدزاده در عرصه جهان درخشیده‌ایم که این نشان‌دهنده آن است که ما در حوزه استوانه‌های سینما کارهای خوبی انجام داده‌ایم.

وی با تاکید بر لزوم هدف گذاری مناسب سینمای ایران در عرصه بین‌الملل گفت: در عرصه سینما ما به تنوع احتیاج داریم و باید همه مردم را هدف‌گذاری کنیم و افق بین‌المللی را برای آینده نزدیک در نظر بگیریم و از تکنولوژی برای بیان فرهنگ و اندیشه‌های خودمان استفاده کنیم.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین با تاکید بر بازارهای جهانی در حوزه «نهضت تولید محتوا» برای سینمای ایران گفت:رویکرد جدی ما جهانی شدن است و ما مدارهای بسته سینما را خواهیم شکافت و به سمت بازارهای جهانی خواهیم رفت و امیدواریم تا با دور کردن حواشی به سمت اهداف اصلی حرکت کنیم.

رئیس سازمان سینمایی کشور در خاتمه اظهار داشت: با دور کردن حواشی از سینما به مسئولان ثابت خواهیم کرد که شایستگی اعتماد به حوزه سینما را داریم و می‌توانیم به سمت افق‌های روشن حرکت کنیم.

نظرات

  • ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۷:۰۷
    0 0
    این رفتار حق رئیس است که واکنش داشته باشد وبر تارک توفیقات سینما بتازد وخودی نشان دهد اما در خصوص این همه انتظارات بدون واکنش هم حق همه قاطبه سینما ست آقای حیدریان یک ستاد یک ساله تاسیس فرمایید به مطالبات برحق تر پاسخ بدهید 1- چرا هزاران جوان در سراسرکشور در تصمیم شما بی تکلیف وتعطیل ماندند 2- چرا استانی از نظر سینمایی قطره هم نیست واستانی اقیانوس سینماست 3-چرا در دولتی که هستید و وزارتی که هستید و مدیریتی که میهمان هستید با هم توافق کاری ندارید 4- ومیلیونها چرایی که در بدنه سینما بی جواب مانده وشما ومدیران شما یا جواب ندادید یا گفتن پول ندارید و دولت گزارش داده که چندین برابر پول تزریق شده

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.