جمعه ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶

سینماپرس و آمار گیشه سینماها

آخرین آمار فروش «بیست و یک روز بعد»، «تابستان داغ» و «ملی و راه های نرفته اش»

تابستان داغ

سینماپرس: فیلم‌های در حال اکران با بلیت نیم بهاء با اقبال بهتری مواجه شده و اکثر فیلم‌ها در شب گذشته با فروش فوق‌العاده مواجه شد.

به گزارش سینماپرس، فیلمهای در حال اکران با بلیت نیم بهاء مورد توجه مخاطب قرار گرفته است و اکثر سالن های سینمایی تهران و شهرستان با اقبال بهتری مواجه شد. رشد فروش فیلم را می توان در سینماهای تک سالن بیش از پردیس ها مشاهده کرد.  

فیلم سینمایی اکسیدان در تهران ۲۰ سالن تک سانس دارد هم اینک فروش فیلم به ۱۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان رسید. ودر کل ۵۰ سالن سینما در اختیار دارد.

فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» به فروش ۱ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان  رسید  و فیلم «فصل نرگس» به فروش ۲۵۰ میلیون تومان دست یافت.  

فیلم سینمایی «سارا و آیدا» به فروش ۲ میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان رسید و فیلم «تابستان داغ» با فروش ۸۴۰ میلیون تومان روبرو شد.  

فیلم سینمایی «ملی و راه های نرفته اش» با بلیت نیم بهاء کار خود را آغاز کرد و با اقبال خوبی مواجه شد ظرف دو روز در تهران به فروش ۸۵ میلیون  ودر دو شهر مشهد و شیراز به فروش ۲۵ میلیون تومان رسید که درکل فروش فیلم به رقم ۱۰۵ میلیون تومان رسیده است.  

فیلم «نگار» در تهران ۵۲۹ میلیون تومان و در شهرستان به فروش ۱۷۱ میلیون تومان رسید که فیلم ۷۰۰ میلیون تومانی شد.

بنابراین گزارش، براساس سیستم مکانیزه فیلم سینمایی «ماجان» به فروش ۳۹ میلیون و ۱۷۸ هزار تومان، فیلم «دریاچه ماهی» ۹۵۰ هزار تومان، فیلم «گذر موقت» ۱۶۷ میلیون و ۱۸۸ هزار تومان، «ماه در جنگل» ۵ میلیون و ۴۹ هزار تومان، «من و شارمین» ۲۵۷ میلیون و ۳۲۹ هزارتومان فروش داشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.