چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱

نادر طالب‌زاده به شبکه‌۵ می‌آید

نادر طالب زاده در مراسم عصر مستند

جوان: مدیر گروه برنامه‌های تلویزیونی مرکز بسیج صدا و سیما از هفت ویژه‌برنامه تدارک دیده شده به مناسبت هفته دفاع مقدس سخن گفت که «پنجاه و هفت» با اجرای نادر طالب‌زاده یکی از آنهاست.

رامین شمسایی‌نیا، مدیر گروه برنامه‌های تلویزیونی مرکز بسیج صدا و سیما درباره تولیدات این گروه در هفته دفاع مقدس به مهر گفت: در این تولیدات تقویت رویکرد اجتماعی و بهره‌گیری از ساختارها و مؤلفه‌های نوین برنامه‌سازی در تولیدات دفاع مقدس برایمان اولویت داشت، بنابراین برای بازنمایی دفاع مقدس که نقطه اوج حماسه‌آفرینی مردم ایران در تاریخ معاصر بوده است از ظرفیت برنامه‌های ترکیبی، مجموعه مستند و تولیدات کوتاه بهره‌گیری کرده‌ایم.
شمسایی‌نیا با اشاره به تولید برنامه تلویزیونی «پنجاه و هفت» گفت: این برنامه با سردبیری و اجرای نادر طالب‌زاده و تهیه کنندگی رضا جوهرچی برای مناسبت‌ها و مضامین ویژه انقلاب اسلامی، تاریخ معاصر، ملی و جهان اسلام طراحی شده است که با همکاری شبکه 5 سیما در مناسبت‌های گوناگون پیش رو به آنتن این شبکه می‌رود و نخستین فصل آن از هفته دفاع مقدس پخش می‌شود. این برنامه به گونه‌ای طراحی شده است که علاوه بر گفت‌وگوی صریح نادر طالب‌زاده با مهمانان شاخص، بخش‌هایی از برنامه با حضور و مشارکت جوانان و نوجوانان درباره مسائل اساسی کشور و انقلاب اسلامی همراه است.
مدیرگروه برنامه‌های تلویزیونی بسیج رسانه ملی با اشاره به تولید برنامه ترکیبی «رمز مشترک» گفت: این برنامه به گفت‌وگوی رودرروی هنرمندان و فعالان هیئات و ذاکرین پیرامون محرم و امام حسین(ع) می‌پردازد. ما معتقدیم محبت اهل بیت(ع) و امام حسین(ع) رمز مشترک مبانی فکری گروه‌های اجتماعی مختلف در بین مردم ایران است و این برنامه به بازنمایی این خط مضمونی می‌پردازد و به تهیه‌کنندگی محمدحسین الهی‌اصل و کارگردانی امیرحسین آقاپور از شبکه‌های رسانه ملی پخش می‌شود.
شمسایی‌نیا با اشاره به مستند «فرنگیس» که به روایت زندگی فرنگیس حیدرپور می‌پردازد، بیان کرد: او از شیرزنان ایرانی است که در دوران جنگ تحمیلی ساکن روستای آوازین گورسفید از توابع گیلان غرب در کرمانشاه بود و یکی از سربازان رژیم بعث عراق را که به این خطه هجوم آورده بود با ضربت تبر از پای درآورد. زندگی این بانو سراسر حماسه و مجاهدت است که از او یک اسطوره زن ایرانی ساخته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.