جمعه ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱

سینماپرس و آمار گیشه سینمای ایران

«نگار» صدرنشین فروش هفتگی با بلیت نیم بهاء / فروش کُند «ملی و راه‌های نرفته‌اش»

ماجان-نگار-من و شارمین

سینماپرس: فیلم سینمایی «نگار» به کارگردانی رامبد جوان با گذشت 2 هفته از اکران مرز یک میلیارد تومان را رد کرده است.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «ملی و راه‌های نرفته‌اش» آخرین ساخته تهمینه میلانی از هفته گذشته اکران عمومی خود را آغاز کرده و در این هفته به فروش 327 میلیون تومانی رسیده است.

فیلم سینمایی «دریاچه ماهی» به کارگردانی مریم دوستی از هفته گذشته اکران خود را در سینماهای کشور آغاز کرده است و در این هفته با 16 سالن سینمایی که در اختیار دارد به فروش 8 میلیون و 307 هزار تومانی دست یافته است.

فیلم سینمایی «من و شارمین» به کارگردانی بیژن شیرمرز در 2 هفته اکران و با 96 سالن سینمایی 593 میلیون و 254 هزار تومان فروش کرده است.

فیلم سینمایی «ماجان» ساخته رحمان سیفی آزاد در 2 هفته ای که از اکران آن می گذرد و با 27 سالن سینمایی به فروش 67 میلیون و 598 هزار تومانی دست یافته است.

در کنار این فیلم فیلم سینمایی «نگار» به کارگردانی رامبد جوان که از 2 هفته گذشته اکران عمومی خود را در سینماهای کشور آغاز کرده است با 95 سالن سینمایی مرز یک میلیارد تومان را رد کرده و به فروش یک میلیارد و 211 میلیون تومان رسیده است.

فیلم سینمایی «تابستان داغ» به کارگردانی ابراهیم ایرج زاد که از 3 هفته گذشته اکران عمومی خود را در سینماهای کشور آغاز کرده است با 77 سالن سینمایی به فروش 965 میلیون و 779 هزار تومانی دست یافته است که نسبت به هفته گذشته رشد خوبی داشته است.

فیلم سینمایی «ساعت 5 عصر» به کارگردانی مهران مدیری در 8 هفته اکران و با تعداد 87 سالن سینمایی به فروش 8 میلیارد و 924 میلیون و 857 هزار تومان دست یافته است.

فیلم سینمایی «سارا و آیدا» به کارگردانی مازیار میری که 6 هفته از اکران خود را در 84 سالن سینمایی پشت سر گذاشته است تاکنون به فروش 2 میلیارد و 441 میلیون و 448 هزار تومان دست یافته است.

در کنار این فیلم‌ها، فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» به کارگردانی محمدرضا خردمندان با 7 هفته اکران و 43 سالن سینمایی یک میلیارد و 109 میلیون تومان فروش داشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.