شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳

روایت «چشم به راه» بودن مادران شهدای جاویدالاثر از امروز در شبکه یک

مستند چشم به راه

سینماپرس: پخش مستند «چشم به راه» با نام قبلی «بهار می‌آید» به کارگردانی حسین همایونفر از امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس ساعت 16:45 در شبکه یک آغاز می‌شود.

به گزارش سینماپرس، این مستند چهار قسمتی از امروز تا سه شنبه در همین شبکه پخش می‌شود و بازپخش آن با فاصله دو روزه در شبکه مستند و چند شبکه سراسری خواهد بود.

«چشم به راه» پرتره‌ایی از چهار مادر شهید است و روایت حال و هوای مادران چشم به راهیست که سالهاست منتظر بازگشت فرزندان خود هستند.

این مستند درباره مادران شهدای مفقود الاثر و مادران شهدایی است که در اسارت بودند.

هر قسمت از این مستند که 25 دقیقه است در یکی از روستاهای ایلام، اصفهان،کاشان، مازندران و قزوین تولید شده است و هر کدام از مادران شهدا بسته به شهر خود با یک گویش خاص صحبت می‌کنند.

یکی از ویژگی‌های این مستند تنوع لوکیشن آن است.

پیشتر این مستند در 6 قسمت تهیه شده بود، اما در حال حاضر 4 قسمت از این مجموعه آماده پخش شده است. «چشم به راه»  مستند با مشارکت حوزه هنری و گروه مستند مرکز بسیج سیما تولید شده است.

عوامل این مستند عبارتند از: طراح و تهیه کننده: حسین همایونفر، کارگردان: حسین همایونفر، میلاد مهدوی، تصویربردار: حسن سیدی پریشان، مجتبی یزدی زاده، تدوین: امیر نصیری، مریم شاپوریان، عباس یوسفیان، صداگذاری و ترکیب صدا: آ«ش قاسمی، محمد قاسمی، مدیر تولید و صدابردار: افشین ملکی، تحقیق و پژوهش: حسین همایونفر، گروه تحقیق: فاطمه ملکی، مرتضی اکبری، مریم اسماعیلی، نویسنده متن: علی اکبر صدیقی، ویراستار متن: علی محمد ذوالفقاری، تصویربردار هوایی: احسان شایگان، محمود مهدوی، گرافیک و عنوان بندی : مرتضی شجاعی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.