دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱

«نگی که نگفتی» با دکوری جدید در ماه محرم +عکس

میزان: تهیه کننده برنامه "نگی که نگفتی" گفت: این هفته با موضوعات ایثار و فداکاری، ظلم ستیزی و توکل و ایمان در لحظات تصمیم گیری سخت ، به فرهنگ عاشورا و قیام "امام حسین (ع)" می پردازیم.

مجتبی احمدی تهیه کننده برنامه "نگی که نگفتی" به فضایی مناسبتی در برنامه این هفته "نگی که نگفتی" اشاره کرد و گفت:  این هفته با موضوعات ایثار و فداکاری، ظلم ستیزی و توکل و ایمان در لحظات تصمیم گیری سخت ، به فرهنگ عاشورا و قیام "امام حسین (ع)" می پردازیم.


وی افزود: همزمانی هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس با آغاز ماه محرم ما را بر آن داشت تا به نقاط اشتراک این سه مناسبت هم سری بزنیم.
نگی که نگفتی با دکوری جدید در ماه محرم
این تهیه کننده تلویزیون تصریح کرد: کربلا؛ الگویی که هشت سال دفاع مقدس و مبارزه با ظلم را یاداوری می کند و آموزه های ما از قیام کربلا در فصل تحصیل و یادگیری ، خط محوری برنامه در هفته پیش روست.
نگی که نگفتی با دکوری جدید در ماه محرم
احمدی خاطرنشان کرد: طبق نظر و صلاحدید مدیران محترم شبکه دو این هفته تا روز دوشنبه با فضایی مرتبط با حس و حال مناسبت ماه محرم و با نگاهی تحلیلی به قیام "امام حسین(ع)" همراه با مخاطبان برنامه هستیم و با این سوال که در آغاز سال تحصیلی از فرهنگ عاشورا چه می آموزیم؟

پاسخ ها:

 ١- ایثار و فداکاری

٢- زیر بار ظلم نرفتن

٣- اعتقاد در لحظات سخت تصمیم گیری

٤-همه موارد

به بررسی اهداف عالی قیام عاشورا به عنوان الگویی ماندگار در حوزه ظلم ستیزی و ایثار و فداکاری و از خود گذشتگی می پردازیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.