پنجشنبه ۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳

تام کروز با «ساخت آمریکا» به نبرد با پرفروش‌ها می‌رود

تام کروز

سینماپرس: با شروع اکران فیلم جدید تام کروز با عنوان «ساخت آمریکا»، این فیلم به نبرد باکس آفیس در پایان هفته می‌رود تا ببیند چه جایگاهی در کنار رقبایی چون «کینگزمن۲» و «آن» کسب می‌کند.

تام کروز که در فیلم یونیورسال با عنوان «ساخت آمریکا» بازی کرده است، با این فیلم راهی ۳۰۲۳ سالن سینما می‌شود. این در حالی است که این فیلم در باکس آفیس جهانی تاکنون ۶۰ میلیون دلار فروش کرده است.

«ساخت آمریکا» ۲۵ آگوست در بریتانیا اکران شده بود.

رقبای تام کروز در بازار فیلم اکنون فیلم «کینگزمن۲» است که هفته پیش در صدر جدول فروش قرار گرفت و فیلم ترسناک «آن» که چند هفته در صدر باکس آفیس جای داشت.

کروز در فیلم «ساخت آمریکا» در نقش خلبان هواپیما بازی کرده است که برای سازمان سیا کار می‌کند تا بتواند زنجیره فروش مواد مخدر در آمریکای جنوبی را متلاشی کند. این فیلم در سایت روتن تومیتوز تاکنون امتیاز ۸۸ درصد را از منتقدان دریافت کرده است.

در این فیلم تام کروز بار دیگر با داگ لیمن کارگردان «لبه فردا» همکاری کرده است.

«کینگزمن: محفل طلایی» هنوز از این شانس برخوردار است که به فروش خود ادامه بدهد. این فیلم که هفته پیش در باکس آفیس ۳۹ میلیون دلار کسب کرده بود، ادامه فیلم قبلی به کارگردانی متیو وان است. تارون اگرتون، جولین مور، هالی بری و کالین فرث از بازیگران این فیلم هستند.

«آن» نیز در چهارمین هفته نمایشش هنوز با مخاطبان خوبی روبه رو است. این فیلم بیش از ۲۷۰ میلیون دلار در بازار داخلی آمریکا و ۶۱۶ میلیون دلار در بازار جهانی فروش کرده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.