جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷

حیدریان در ریخت و پاش در هزینه‌ها پا جا پای ایوبی می‌گذارد؟

محمدمهدی حیدریان در اختتامیه سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر

سینماپرس: ریخت و پاش در سازمان سینمایی چیزی نیست که فقط از طریق بودجه اعلامی بتوان آن را حس کرد، تحولات مادی در زندگی مدیران سازمان موضوع قابل انکاری نیست.

«حجت الله ایوبی» را باید پایه‌گذار هرج و مرج مالی در سازمان سینمایی قلمداد کرد، کسی که با ژست‌های دهان پرکن،  بودجه های نجومی  را به پای اقدامات غیر کارشناسی ریخت و جالب است که حیدریان نیز جای پای او گذاشته شده و می‌تواند به برگزاری پرهزینه ترین  جشنواره فجر تاریخ کشور افتخار کند

بخش عمده ای از بودجه خواری سینمایی به نام جشنواره جهانی فجر است که نه تنها از نظر دیپلماسی فرهنگی هیچ آورده ای برای کشور نداشته، بلکه تنها نمایشی تبلیغاتی برای پر کردن کارنامه مدیریتی ایوبی بود.

جشنواره هایی که یک شبه آفریده می شوند و با یک سروصدای رسانه ای  صرف، چنگ بر بیت المال میزنند و جیب عده ای  را پر می کنند و از این تاراج  ثروت ملی تنها بی برکتی و خشکسالی فرهنگی عاید کشور میشود وضعیت سینمای تلخ و ضد ملی ایران این موضوع را تأیید میکند.

نظرات

  • صادق افشره ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۰۹:۰۷
    3 0
    واعظ غیر متعظ این بود نشانه ایوبی! حیدریان هم انگار راه قبلی را می رود! مدیران میانی اش کم خاصیت و منفعلند و بد است که دستگاه مملکت صلاح خود و نفع شخصی را مقدم بر شایسته ها کند. این مثل یک هشدار برادرانه است.
  • امير ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۵:۰۲
    2 0
    من اعتقاد دارم اقاي حيدريان در سازمان سينمايي تنها مانده است وتصميمات دست كسان ذيگر است وايشان بايد اطراف خود را خوب دقت كند وببينيد چه كساني چه جاهايي قرار دارند واين آسيب ها از كجاست از مديران منفعل ومشاوران كار نا بلد كه فقط طوري مسير را طراحي مي كنند كه فقط خود بهره برداري كنند شما نگاه كن چه جوري ممكن است يك نفر در هر دوره ايي مشاور يا مدير باشد وبا هر تفكراي كار كند پس معلوم است كه نان به نرخ روز خوردن است نگاهي به مديران سينمايي وسوابق آنها داشته باشيد در همه دوره ها فعال بودند وهر دفعه زير اعلم يكي سينه زدند وجالبه كه هيچ اراده ايي هم براي تغيير نيست به خدا سينما را اين افراد نمي توانند پيش ببرند در جا زدن است جناب اقاي حيدريان عزيز فكر امروز بهتر از .... فرداست

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.