یکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶

روزی شش میلیون تومان برای اسکورت هنرمندان در جشنواره فیلم فجر!

سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: براساس شنیده ها هنرمند بازنشسته هم برای اسکورت هنرمندان هر فیلم حاضر در جشنواره از کافی شاپ تا محل نمایش که یک طبقه بوده است، طی ده روز برگزاری جشنواره 60 میلیون تومان دریافت کرده است که به عبارتی روزانه شش میلیون تومان !

در حالی که این روزها صحبت بر سر دریافت پول های نجومی برخی هنرمندان در جشنواره فیلم فجر است و گفته می شود که یک بازیگر زن برای مشاوره دادن جهت نوع پوشش کارمندان جشنواره، 400 میلیون از محل بودجه سازمان سینمایی برای جشنواره فیلم فجر دریافت کرده است.

براساس شنیده ها هنرمند بازنشسته هم برای اسکورت هنرمندان هر فیلم حاضر در جشنواره از کافی شاپ تا محل نمایش که یک طبقه بوده است، طی ده روز برگزاری جشنواره 60 میلیون تومان دریافت کرده است که به عبارتی روزانه شش میلیون تومان و در زمان نمایش فیلم ها هم این هنرمند بازنشسته به اتفاق دخترش در فضای جشنواره در برابر دوربین عکاسان حاضر می شدند.

با این شرایطی که در طول دو سال بر نوع برگزاری جشنواره های فیلم فجر پدید آمده است از رییس سازمان سینمایی توقع می رود تا از مدیر دوتابعیتی خود بخواهد تا درباره علت بریز و به پاش هایش به اذهان عمومی پاسخ دهد،البته ناگفته نماند که این مدیر دوتابعیتی در آمریکا حضور دارد و دست رییس سازمان سینمایی و اهالی رسانه برای پاسخ خواستن کوتاه است.

نظرات

  • محمد جواد ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۹:۱۴
    1 0
    به نظر من این را هم بیندازید گردن رسانه ها و مطبوعات. عیبی ندارد دیوار رسانه ها کوتاه است. خدایی نکرده مدیریت حیدری ایرادی نداشته و ندارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.