یکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶

حادثه لاس وگاس، افتتاحیه سریال جدید «مارول» را لغو کرد

حادثه تیراندازی لاس وگاس

تسنیم: بعد از حادثه تیراندازی در لاس وگاس کمپانی مارول برنامه خودش برای افتتاحیه سریال جدیدش را به تعویق انداخت.

کمپانی مارول برنامه داشت تا به عنوان بخشی از جذابیت های کامیک کان نیویورک برای نخستین بار از سریال «پانیشر» رونمایی کند. اثری که پیش بینی می شد قسمت اول آن روز 7 اکتبر در پنل کامیک کان نیویورک شرکت مارول پخش شود. اما این برنامه به دلیل حادثه تروریستی لاس وگاس لغو شد.

در بیانیه ای رسمی که نتفلیکس و مارول به صورت مشترک با یکدیگر منتشر کردند آمده است: «ما به خاطر اتفاقات بی معنی این هفته لاس وگاس شوکه و ناراحت هستیم. بعد از ملاحظات دقیق نتفلیکس و مارول تصمیم گرفتند که حضور «پانیشر» در کامیک کان نیویورک به صلاح نیست. قلب ما با قربانیان حادثه و همه کسانی که تحت تاثیر این تراژدی قرار گرفتند باقی خواهد ماند.»

سریال «پانیشر» که مشتق شده از مجموعه «مدافعان» شبکه نتفلیکس و در ادامه سریال هایی چون «دردویل»، «جسیکا جونز»، «لوک کیج» و «ایرون فیست» می باشد در مورد ابرقهرمانی یاغی است که به دنبال انتقام از افرادی که خانواده اش را کشته اند است. او بعد از مدتی تصمیم می گیرد همه جنایت کاران را به سزای اعمالشان برساند و با همین هدف هم عملیات های خودش را آغاز می کند. این شخصیت ابرقهرمانی قدرت ماوراءالطبیعه خاصی ندارد اما توانایی بالایی در تیراندازی دارد و بیشتر جنایتکاران را به تیربار می بندد. به همین جهت و به خاطر مشابهت بین اقدامات این شخصیت و حادثه تیراندازی در لاس وگاس مارول و نتفلیکس تصمیم به عدم نمایش این سریال در کامیک کان نیویورک گرفتند. جالب این که قرار بود قسمت اول این سریال روز 7 اکتبر در پاریس هم پخش شود اما این نمایش هم فعلا لغو شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.