یکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵

خبر خوش برای مخاطبان برنامه «ثریا»

برنامه ثریا

فارس: تهیه کننده «ثریا» گفت: به لطف خدا از هفته جاری هر یکشنبه مردم می‌توانند سری جدید مستندهای بلند برنامه «ثریا» را از شبکه مستند سیما تماشا کنند.

تهیه کننده «ثریا» گفت: به لطف خدا از هفته جاری هر یکشنبه مردم می‌توانند سری جدید مستندهای بلند برنامه «ثریا» را از شبکه مستند سیما تماشا کنند.

«محسن مقصودی»، تهیه کننده «ثریا» گفت: به لطف خدا از هفته جاری هر یکشنبه مردم می‌توانند سری جدید مستندهای بلند برنامه ثریا را از شبکه مستند سیما تماشا کنند.

مقصودی عنوان داشت: در سال‌های گذشته در کنار برنامه زنده ثریا که چهارشنبه شبها پخش می‌شد، مستندهای ثریا نیز به صورت منظم سه شنبه شبها از شبکه یک سیما پخش می شدند که این مستندها مورد استقبال مردم واقع شدند. این روند پخش مستندها در شبکه یک به دلایلی مدتی متوقف شد و با پیگیری ها و هماهنگی های صورت گرفته و مساعدت مدیران سیما و مدیر شبکه مستند از این پس سری جدید مستندهای بلند برنامه ثریا به صورت منظم، یکشنبه شبها ساعت 20 از شبکه مستند سیما به روی آنتن می رود.

وی عنوان داشت: حدود 26 مستند ثریا با موضوعات متنوع اقتصادمقاومتی،سیاسی و فرهنگی در مراحل مختلف آماده سازی قرار دارند که به صورت هفتگی در کنداکتور پخش قرار می گیرند. این مستندها در استانهای مختلف کشور و با موضوعات متنوع تولید شده اند و برخی قسمتها نیز در کشورهای عراق، عمان و روسیه تولید شده اند و ناگفته های بسیاری خواهند داشت. مقصودی گفت امیدوارم سایر شبکه ها هم این مستندها را بازپخش کنند تا امکان اثرگذاری این مستندها که با مشکلات و محدودیتهای فراوان مالی تولید شده اند بیشتر شود.

مقصودی گفت اولین قسمت از این مجموعه، با عنوان "ساحل فراموشی" یکشنبه جاری 16 مهرماه ساعت 20 از شبکه مستند پخش می شود و به ظرفیتهای مغفول مانده سواحل استان هرمزگان در اقتصاد مقاومتی می پردازد.

«ثریا» تنها برنامه‌ای است که در کنار برنامه زنده خود مستندهای بلند نیز تولید کرده است که این مستندها جریان ساز بوده و مورد استقبال مردم واهالی رسانه قرار گرفته و البته با واکنش های متعددی نیز از سوی مسوولان مواجه شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.