دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸

واکنش دبیر جشنواره فیلم فجر ۳۵ به عملکرد مالی جشنواره فیلم فجر

مهتاب کرامتی یک صدم چهارصد میلیون تومان را گرفت!/ خبری از انتشار ریز هزینه ها نشد

محمد حیدری در نشست خبری فیلم سینمایی «شماره ١٧ سهیلا»

سینماپرس: در پی انتشار گزارشی از ریخت و پاش های مالی در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر از سوی رسانه ها ، محمد حیدری دبیر جشنواره با ارسال جوابیه ای به این حواشی پاسخ داد.

به گزارش سینماپرس، در پی درج گزارشی تحت عنوان «به دنبال حقیقت در تاریکخانه سازمان سینمایی» در روزنامه جوان و رسانه های دیگر که در خصوص شفاف‌سازی عملکرد مالی جشنواره سی و پنجم فیلم فجر بود، محمد حیدری دبیر آن دوره جشنواره جوابیه‌ای  ارسال کرده است که در ذیل ملاحظه می‌فرمایید.  

در خصوص گزارش منتشره در بخش جوان‌آنلاین به تاریخ شنبه ۱۴ مهر ۹۶ و نیز انتشار آن در صفحه آخر روزنامه وزین جوان در ۱۵ مهر ۹۶، پاسخی را تهیه کرده‌ام که انتظار می‌رود برابر با قانون مطبوعات نسبت به انتشار آن دستور اقدام مقتضی با قید فوریت صادر فرمایید. پیشتر از بذل توجه‌تان کمال تشکر را دارم.

«شفاف‌سازی درباره هزینه‌های جشنواره برای نخستین‌بار در دوره سی و پنجم جشنواره فیلم فجر انجام و گزارش ریز هزینه‌ها به دستگاه‌های ذی‌ربط در مورخ ۲۷ فروردین سال جاری ارسال شد که انتشار گزارش هزینه‌ها در سامانه آزاد اطلاعات نشانه چنین رویکردی است، اما متأسفانه در گزارش منتشرشده مواردی اعلام‌شده، از جمله پرداخت حق‌الزحمه ۴۰۰ میلیون تومانی به مشاور محترم هنری دبیر جشنواره اشاره شده، کذب محض است.  

ضمن تقدیر از تلاش‌های ارزشمند جمیع هنرمندان که به رونق و اثرگذاری جشنواره یادشده کمک کردند، اعلام می‌کنم به آن هنرمند شاخص صرفاً حسب وظیفه و نه درخواست ایشان برای مدت شش ماه تلاش و حضور مؤثر، هر ماه حدود یک صدم عددی که به ناروا در گزارش آن رسانه آمده، پرداخت شده است.  

بدیهی است که مراتب پیگیری وارده را حق قانونی و حمایت از سرمایه‌های ملی کشور را وظیفه خود می‌دانیم.»

  

نظرات

  • محمد جواد ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۴:۳۱
    2 0
    انشالله که راست می گی ! یعنی کلا شما راست میگی فقط معلوم نیست که عمر این مدیریت های راستین چرا اینقدر کوتاه است!!!!!!!؟
  • ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۵:۱۴
    2 0
    به به به اين مدير پاسخگو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟جدا اگر راست باشه خيلي عالي است ولي با اين حرف ها شانيت اين بازيگر را زير سوال مي بري عزيز دل برادر

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.