سه‌شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵

در اعتراض به وضعیت اقتصادی کشور؛

بازیگر سینما «کمپین بخور بخور دیگه بسه» راه انداخت

کیهان ملکی

سینماپرس: کیهان ملکی که در دوره انتخابات سال ۱۳۹۶ از حامیان حسن روحانی بود گویا از وضعیت اقتصادی کنونی و گسترده سفره انقلاب به نفع یک قشر خاص، جانش به ستوه آمده و کمپین بخور بخور دیگه بسه را راه انداخته است.

به گزارش سینماپرس، کیهان ملکی بازیگر سینما و تلویزیون و از حامیان حسن روحانی در انتخابات گذشته  چند روز پیش با انتشار متنی از رئیس دولت تدبیر و امید به شدت انتقاد کرد و با واکنش‌های متفاوتی روبرو بود. (اینجا) . ملکی در پست اینستاگرامی خود نوشت :

آقای روحانی؛ الوعده وفا، طبق وعده اومدم انتقاد کنم دیگه!خوب گرونی که برقراره. برجامم داره نفسهای آخرو میکشه واسه ملت چه کردی تو این چهار پنج سال جز بیکاری و حقوقهای تعویقی و اخراج و تعطیلی تولید. مگه دوره جنگ با یه میلیون بشکه فروش نفت هفت دلاری هشت سال جنگ نکردیم؟مردم کار و حقوق داشتن یا نه؟واضح بگین درامد کشور چرا نمیتونه مردمشو سیر کنه؟

کیهان ملکی که در دوره انتخابات سال ۱۳۹۶ از حامیان حسن روحانی بود گویا از وضعیت اقتصادی کنونی و گسترده سفره انقلاب به نفع یک قشر خاص، جانش به ستوه آمده و کمپین بخور بخور دیگه بسه را راه انداخته است. آنطور که به نظر می‌رسد راه‌اندازی این کمپین واکنشی به مفاسد گسترده اقتصادی است که منتسب به مدیران اجرایی دولت است.

این بازیگر در صفحه اینستاگرام خود با انتشار ویدئویی از مردم خواسته است کمپین «بخور بخور دیگه بسه» را راه بیندازند و با انتشار ویدئویی کوتاه در صفحات خود به این کمپین بپوندند.

نظرات

  • سعید ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۰:۰۹
    0 0
    اینا همش نتیجه رای ندادن به کاندیداهای انقلابیه احمدی نژاد با همه اشتباهات خود و کابینه اش و با وجود اختلاس اطرافیانش اما برای همه مردم کار کرد حالا برای محرومین بیشتر کار کرد عده ای گفتن گدا پرور اما نگفتن عدالت اجتماعی احمدی نژاد سال ها قبل گورخواب ها خواست نجات دهد اما امثال اصغر فرهادی ها و هنرمندان به اصطلاح روشنفکر تازه اینا رو فهمیدن فقط حس حیوان دوستی و یهودی دوستی ... دارن داخل اروپا عده ای کشته بشن کمپین و ... را می اندازن اما اگر عده ای مسلمان در میانمار و سوریه ، یمن و ... کشته بشن واسه اینا مهم نیست چون فقط اروپایی ها انسانند و بشرند !!! یا شایدم از جوایز کن و اسکار ( ویزا ندادن برن آمریکا با وجود حمایت از غرب) عقب میافتند میرن تمام کشور های اروپایی میگردن ولی به فقرا کمک نمی کنن تا مراسم حج میشه یا سفر کربلا و نذری امام حسین (علیه السلام) میگن خرج فقرا کنید پول تو حلق عرب ها نریزید مگه دبی و امارات متحده عربیه عرب نیستن و عجمن ؟؟

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.