سه‌شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷

«بالن» به فیلمبرداری بخش‌های اکشن رسید

فیلم سینمایی «بالن»

فارس: جامعی ندوشن گفت: فیلمبرداری بخش‌های اکشن و خاص فیلم «بالن» به زودی جلوی دوربین می‌رود و برای اولین بار فیلمبرداری بخش‌های اکشن جداگانه انجام می‌شود.

عزت‌الله جامعی ندوشن تهیه‌کننده درباره انجام مراحل فنی فیلم «بالن» گفت: فیلمبرداری صحنه‌های فیلم همانطور که در خبرها آمده بود به اتمام رسیده است اما برای اولین بار صحنه‌های اکشن خاص فیلم را از فیلمبرداری بخش‌های عادی فیلم جدا کردیم و به دلیل اکشن قوی‌ای که در فیلم وجود دارد و تعقیب و گریزها که همه آن در خیابان‌های تهران اتفاق می‌افتد تلاش کردیم که بخش صحنه‌های اکشن فیلم را با مهیا شدن شرایط لازم برای فیلمبرداری این بخش‌ها در پکیجی جداگانه انجام دهیم. 

وی در ادامه درباره وسایل مورد نیاز بخش اکشن فیلم گفت: معمولاً اکشن در سینمای ایران کمتر دیده شد اما آقای تکاور با سابقه‌ای که در آثار تلویزیونی‌اش قابل مشاهده است به این بخش اشراف خوبی دارد و نیاز بود مقدمات و طراحی داشت که  این بخش برای فیلمبرداری آماده شده و  هرچه بهتر این سکانس‌ها جلوی دوربین برود. ظرف ده روز آینده این بخش‌ها فیلمبرداری می‌شود. 

جامعی ندوشن درباره حضور بازیگران در این صحنه‌ها گفت: بازیگران اصلی فیلم در این صحنه‌ها حضور دارند و ظرف سه روز فیلمبرداری بخش‌های اکشن در تهران انجام می‌شود. تدوین فیلم توسط مسعود تکاور آغاز شده است. 

وی درباره بخش‌هایی از فیلم که در شمال کشور فیلمبرداری شد گفت: بخش‌هایی از فیلم در اطراف نور فیلمبرداری شد و بقیه بخش‌های فیلم در تهران جلوی دوربین رفت. 

بنابراین گزارش، فیلمبرداری فیلم سینمایی «بالن» ساخته مسعود تکاور به تهیه کنندگی عزت الله جامعی ندوشن و سرمایه گذاری یوسف نادعلی در تهران به پایان رسید.

کورش تهامی، اندیشه فولادوند، رضا یزدانی، رامین پرچمی، الهه حصاری، حسین مهری، افسانه چهره آزاد، رامتین خداپناهی، رامین پرچمی و ... از بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

داستان فیلم سینمایی «بالن» به جوانانی می پردازد که می خواهند یک شبه ره صدساله را طی کنند اما حوادث زیادی در مسیر آنها قرار می گیرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.