چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰

نظر لئوناردو دی‌کاپریو درباره رسوایی تهیه‌کننده «هوانورد»

دی کاپریو

سینماپرس: لئوناردو دی‌کاپریو نیز به ماجرای رسوایی جنجالی هاروی واینستین واکنش نشان داد و کارهای او را محکوم کرد.

به گزارش سینماپرس، لئوناردو دی‌کاپریو که در فیلم‌های بسیاری از جمله «هوانورد» (The Aviator)، «جنگوی رها شده» (Django Unchained) و «دار و دسته‌های نیویورک» (Gangs of New York) با هاروی واینستین تهیه‌کننده سرشناس هالیوود همکاری داشته است به جمع افرادی پیوست که علیه او سخن گفته‌اند.

دی‌کاپریو سه‌شنبه در توییتر نوشت: «در هر جایگاهی باشید و هر حرفه‌ای داشته باشید، هیچ بهانه‌ای برای آزار و اذیت جنسی قابل قبول نیست. من قدرت و جسارت زنانی که گام در این راه گذاشتند و صدای خود را به گوش همه رساندند، ستایش می‌کنم.»

از زمان افشاگری زنان بازیگر علیه واینستین هر روز ابعاد تازه‌ای از رسوایی او در رسانه‌ها افشا می‌شود. تا کنون چهره‌های بسیار سرشناسی از جمله آنجلینا جولی، گوئینت پالترو و اشلی جاد درباره واینستین لب به سخن گشوده‌اند.

در آخرین نمونه تنها 48 ساعت پس از اخراج واینستین از کمپانی «The Weinstein Co» نشریه نیویورکر در گزارشی از پرونده شکایت سه زن علیه واینستین به جرم تجاوز پرده برداشت. این پرونده در کنار مطلب نیویورک‌تایمز درباره رسوایی این غول هالیوودی سروصدای زیادی در رسانه‌های جهان به راه انداخته است.

از زمان انتشار ماجرای رسوایی هاروی واینستین چهره‌های بسیاری از جمله جرج کلونی، مریل استریپ و جودی دنچ در محکومیت واینستین و حمایت از قربانیان رفتارهای او سخن گفته‌اند.

بن افلک نیز در محکومیت رفتار او نوشته بود: «هم ناراحت هستم هم عصبانی که همکارم در طول سه دهه از موقعیت و قدرتش برای تحت فشار قرار دادن و سوءاستفاده از زنان سوءاستفاده می‌کرد.» این بازیگر در فیلم‌هایی چون «شکسپیر عاشق» (Shakespeare in Love) و «ویل هانتینگ نابغه» (Good Will Hunting) با واینستین همکاری کرده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.