چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵

دبیرخانه جشنواره حسنات اعلام کرد؛

ثبت ۱۵۲۵ اثر در دبیرخانه جشنواره هفتم/ مهلت ثبت آثار تمدید شد

جشنواره فیلم حسنات

سینماپرس: بنا بر اعلام دبیرخانه هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات تاکنون یک هزار و ۵۲۵ اثر در دبیرخانه این جشنواره ثبت شده و مهلت ثبت آثار نیز تا اول آذرماه تمدید شده است.

به گزارش سینماپرس، فراخوان هفتمین دوره از جشنواره حسنات ۱۵ مرداد ماه سال جاری اعلام شد و تا پایان مهلت مقرر مصادف با ۱۵ مهر ماه بیش از یک هزار و ۵۲۵ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

از این رو براساس تفکیک آثار ثبت شده ۵۲۰ اثر در بخش داستانی، تعداد ۳۰۲ اثر در بخش مستند، تعداد ۱۱۲ اثر در بخش پویانمایی، تعداد ۴۱۳ اثر در بخش فیلمنامه و تعداد ۱۷۸ اثر در بخش هر شهروند یک فیلم کوتاه در دبیرخانه این جشنواره ثبت شده است.

یادآور می‌شود که شرکت‌کنندگان در این دوره از جشنواره به منظور کسب اطمینان از ارسال اثر خود به دبیرخانه بایستی با مراجعه به سایت جشنواره از آخرین وضعیت اثر خود آگاهی یابند.

گفتنی است به دلیل درخواست مکرر فیلمسازان و فیلمنامه نویسان علاقمند به ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره و با نظر دبیر جشنواره، رسول صدرعاملی مهلت ارسال آثار تا اول آذرماه ۱۳۹۶ تمدید شد.

شایان ذکر است آخرین مهلت ارسال اثر در بخش مسابقه هر شهروند یک فیلم کوتاه نیز تا اول بهمن ماه ۱۳۹۶ اعلام شده است و در این بخش علاقمندان می توانند آثار خود را که با استفاده از تلفن همراه و یا دوربین خانگی و حداکثر به مدت زمان پنج دقیقه تهیه کرده و به دبیرخانه جشنواره بر اساس مقررات این بخش که در سایت اطلاع رسانی جشنواره به آدرس hasanatfilm.ir است، ارسال کنند

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.