چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸

باهوش‌ترین ستارگان سینمای جهان +تصاویر

برترین ها: هوش بالای ستارگان سینمای جهان در مواقعی از انیشتین نیز پیشی می‌گیرد.

تست IQ برخی بازیگران نمره بالایی را نشان داده به طوری که هوش بالای ستارگان سینمای جهان در مواقعی از انیشتین نیز پیشی می‌گیرد.

1- جیمز وود- IQ 184

این بازیگر و تهیه کننده آمریکایی هیچ گاه نقش های سخت و پرچالشی را تجربه نکرده است. وی مانند بسیاری از بازیگران دیگر از تئاتر شروع کرد ولی در اوایل دهه 1970 اولین نقش‌های اصلی‌اش را بر عهده گرفت. نمره بالای این بازیگر در تست IQ باعث تعجب همه شده است. IQ این بازیگر 184 گزارش شده است. این تعجب زمانی بیشتر می‌شود که این عدد برای آلبرت انیشتین 10 بوده است.

2- کوینتین تارانتینو IQ 164

این کارگردان نیمه دیوانه هالیوودی که آثار بسیار متفاوت و در بیشتر مواقع خشن و دیوانه واری را می‌سازد یک نابغه تمام عیار است که هم هوش بالایی را دارد و هم نبوغ زیادی در بازیگری.

3- دولف لاندگرن IQ 160

باهوش‌ترین ستارگان سینمای جهان

این بازیگر و تهیه‌کننده سوئدی هالیوود دو کارشناسی شیمی و مهندسی شیمی از دانشگاه‌های مطدح جهان دارد و همچنین در رشته مهندسی شیمی توانست کارشناسی ارشد بگیرد. در کنار موفقیت‌های تحصیلی، دولف دارنده دان ۴ کمربند مشکی در کیوکوشین است و قهرمانی این رشته را در رقابت‌های بین‌المللی دارد.

این بازیگر زمانی به شهرت رسید که در سال ۱۹۸۵ در فیلم راکی ۴ به ایفای نقش پرداخت. از این به بعد، وی در بیش از ۴۰ فیلم مختلف به ایفای نقش پرداخته که تقریباً همه آنها در ژانر اکشن بودند.

4- اشتون کوچر- IQ 160

باهوش‌ترین ستارگان سینمای جهان

اشتون کوچر بازیگر سینما و تلویزیون که بیشتر به خاطر نقش‌آفرینی‌هایش در مجموعه‌های طنز تلویزیونی شناخته می‌شود بر عکس نقش‌هایی که بازی کرده است جزو افراد باهوش و نابغه دسته‌بندی می‌شود.

5- مت دیمون IQ 160

باهوش‌ترین ستارگان سینمای جهان

بازیگر،کارگردان و نویسنده آمریکایی که دوران طلایی‌اش را با نوشتن و بازی کردن در فیلم ویل نابغه شروع کرد با داشتن IQ بالای 160 ثابت کرده است که این هوش و نبوغش در بازیگری اتفاقی نیست.

6- شارون استون IQ 154

باهوش‌ترین ستارگان سینمای جهان

شارون استون بازیگر موفق دهه‌های 80 و 90 میلادی که کم‌حاشیه نیز نبوده است جزو هنرمندانی است که نمره بالایی در آزمون هوش دریافت کرده است و یکی از دلایل شهرتش همین هوش بالای اوست.

7- لیسا کودرو IQ 154

باهوش‌ترین ستارگان سینمای جهان

بازیگر و مجری مشهور آمریکایی از دیگر هنرمندان زن باهوش این لیست است.

8- کیت بکینسیل IQ 152

باهوش‌ترین ستارگان سینمای جهان

این بازیگر انگلیسی هالیوود در حالی بازیگری را شروع کرد که مشغول تحصیل در دانشگاه آکسفورد بود. وی در فیلم‌های مطرحی چون دنیای مردگان و هوانورد به ایفای نقش پرداخته است.

9- مریل استریپ IQ 143

باهوش‌ترین ستارگان سینمای جهان

رکورددار نامزدی جایزه اسکار که سه بار موفق به دریافت این جایزه شده است و بیس بار بای آن نامزد شده است بی‌شک مورد احترام‌ترین بازیگر زن جهان است. این بازیگر علاوه بر موفقیت‌هایش در عرصه بازیگری از هوش بالایی نیز برخوردار است که بی‌شک در خلق آثار هنری اش کمکش می‌کند.

10- ناتالی پورتمن IQ 140

بازیگری که اولین بار با ایفای نقش در فیلم حرفه‌ای در حالی که تنها 13 سال داشت به شهرت جهانی رسید و نظر منتقدان سینما را به خود جلب کرد از ضریب هوشی بالایی برخوردار است.

11- نیکول کیدمن IQ132

بازیگر مشهور و دارنده اسکار که اصالتا از اهالی استرالیایی هالیوود است. نیکول کیدمن در نقش‌های پرچالش و زیبای بسیاری بازی کرده است که خود این نقش‌ها گواه بر هوش بالای این بازیگر خوش چهره است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.