چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱

حمید گودرزی با گریم متفاوت در یک سریال +عکس

حمید گودرزی در فیلم سینمایی «روباه» به کارگردانی بهروز افخمی

فارس: حمید گودرزی یکی از بازیگران سریال «پاهای بیقرار» دیروز با گریم جدیدی مقابل دوربین این سریال رفت.

تصویربرداری سریال «پاهای بیقرار» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی ایرج محمدی در محله‌های تهران که بافت قدیمی دارند، ادامه دارد.

تاکنون 25 درصد از سریال مقابل دوربین هادی رفته است و سکانس‌های مربوط به سال 57 در حال تصویربرداری است.

گروه تولید امروز نیز در بیمارستان مسیح دانشوری مشغول به کار هستند و سکانس‌های مربوط به دفاع مقدس و سال 57 را ضبط می‌کنند و بعد از آن به اطراف ورامین خواهند رفت. تا یک ماه دیگر تصویربرداری فصل دو به پایان می‌رسد و گروه مشغول ضبط سکانس‌های فصل یک می‌شوند.

حمید گودرزی و سمیرا حسن پور به تازگی بازی شان در این سریال آغاز شده است و گودرزی با گریم جدیدی در این سریال بازی می‌ کند. همچنین آرش مجیدی، لیندا کیانی، افسانه ناصری و علیرضا استادی از بازیگرانی هستند که تاکنون مقابل دوربین این سریال رفته اند.

بنا بر این گزارش، «پاهای بیقرار» در سه فصل زمان حال و گذشته تولید خواهد شد. فصل اول و سوم زمان حال و فصل دوم را زمان گذشته شامل می‌شوند که البته در نسخه نهایی و تدوین شده مخاطب با سریالی 60 قسمتی مواجه خواهد شد که تلفیقی از این سه فصل هستند.

فصل دو شامل 15 قسمت است که از سال 57 تا 64 را به تصویر می‌کشد. بخش‌های گذشته در شهرک غزالی تصویربرداری می‌شود و یکی از استان‌های جنوبی، مناطق جنگی و لوکیشن‌هایی که دارای بافت سنتی هستند هم از دیگر لوکیشن‌های این سریال است.

مسعود رایگان، پانته آ بهرام، حمید گودرزی، مهرانه مهین ترابی، شاهرخ استخری، لیندا کیانی،افسانه ناصری، سمیرا حسن پور بازیگران اصلی سریال «پاهای بیقرار» هستند.

«پاهای بیقرار» به قلم مهدی محمدنژادیان و بابک کایدان برای شبکه پنج سیما تولید می‌شود. این سریال داستان رویارویی دو خانواده را نشان می‌دهد و قربانیانش فرزندان آن خانواده‌ها هستند. آدمهای این قصه زندگی محلی و همسایگی کنار هم داشتند و دارند و بحث مبارزه با اعتیاد و فساد اقتصادی هم از رگه‌های داستان این سریال است.

مجموعه تلویزیونی «پاهای بی‌قرار» برای پخش از شبکه پنج سیما ساخته می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.