شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴

مرد عنکبوتی در لباس جاسوس‌ها +تصاویر

ویل اسمیت

میزان: ویل اسمیت بازیگر مطرح سینمای هالیوود که در ایران برای بازی در فیلم "بچه‌های بد" شناخته شده به فیلم "جاسوس مخفی شده" پیوست.

ویل اسمیت بازیگر مطرح سینمای هالیوود که در ایران برای بازی در فیلم "بچه‌های بد" شناخته شده به فیلم "جاسوس مخفی شده" پیوست.

علاوه بر ویل اسمیت، "تام هالند" بازیگر جدید نسخه تازه مرد عنکبوتی نیز به این فیلم اضافه شده است. این بازیگر جوان سینما این روزها همچنان مرد عنکبوتی را در سینماهای جهان در حال اکران دارد.

این فیلم بر اساس انیمیشنی با همین نام که در سال 2009 ساخته شده بود به نگارش در آمده است. هنوز در مورد سایر عوامل و همچنین کارگردان این فیلم صحبتی به میان نیامده است.

جدیدترین فیلم سینمایی "ویل اسمیت" ستاره سینمای هالیوود با نام "درخشان" این روزها آماده اکران بوده و از دسامبر 2017 راهی سینماها خواهد شد.

این تریلر فانتزی که متعلق به شبکه "نتفلیکس" است این روزها در لس آنجلس در حال ضبط است و جوئل ادگارتن و نومی ریپس از دیگر بازیگران پروژه جدید آیر هستند. داستان فیلم درباره یک انسان (اسمیت) و یک ارک (اسمیت) است که باید در محافظت از عصایی جادویی از پلیس‌ها، جنایتکاران و گروهی از موجودات ماوراء طبیعی پیشی بگیرند.

در این فیلم علاوه بر "ویل اسمیت"، "براندون لاورنس"، "نائومی ریپس"، "ادگار رامیرز" و "جوئل ادگارتون" از جمله بازیگرانی هستند که در درخشان به ایفای نقش پرداخته اند.

مکس لندیس نویسنده فیلم‌ها "تاریخچه" ساخته جاش ترانک و "ویکتور فرانکشتاین" نگارش سناریوی "درخشان" را به عهده داشته که تا امروز جزییات بسیار کمی درباره خط داستانی آن منتشر شده است.

آیر که سال گذشته فیلم موفق "جوخه انتحاری" را با همکاری "برادران وارنر" روی پرده داشته، این‌بار به سراغ سوژه‌ای فانتزی ماورایی رفته و انتظار می‌رود با استقبال خوبی هم روبرو شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.