یکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲

انتقاد بازیگر «مختارنامه» از فامیل‌بازی در سینما

ابراهیم آبادی در افتتاح نمایشگاه پوستر بازتاب رشادت

میزان: بازیگر سریال «مختارنامه» گفت: این روزها تهیه‌کنندگان دخترخاله و پسرخاله خود را برای بازی در آثار به فیلم‌ها می‌آورند و جایی برای ما نمانده است. سینما کاملاً فامیل بازی شده و همه بر اساس روابط بازیگر می‌شوند.

ابراهیم آبادی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر که هیچ پیشنهاد تصویری و سینمایی به من نمی‌شود. چندین تئاتر کار کردم و اما خیلی وقت است که از حوزه تصویر فاصله گرفته‌ام.

او دلیل کم‌کاری خود در عرصه سینما را اینگونه توصیف کرد: این روزها تهیه‌کنندگان دخترخاله و پسرخاله خود را برای بازی در آثار به فیلم‌ها می‌آورند و جایی برای ما نمانده است. سینما کاملاً فامیل بازی شده و همه بر اساس روابط بازیگر می‌شوند. متاسفانه بازیگران قدیمی و اصلی سینمای ایران خانه نشین شده‌اند و هیچکس نیست که به داد ما برسد.

او در همین راستا افزود: اکثر آثار به این صورت شده که دو سه چهره معروف در کار بازی می‌کنند و برای سایر نقش‌ها خانواده تهیه کننده حضور خواهند یافت. این وضع بسیار ناراحت کننده و دلخراش است. من نمی‌دانم چرا وضعیت بازیگری ما به اینجا رسیده است.

او با اشاره به بیماری اکثر بازیگران پیشکسوت خاطرنشان کرد: در این وضعیت بد و نبود کار بسیاری از دوستان و عزیزان بازیگر قدیمی دچار بیماری شده‌اند و متاسفانه در زمینه درمان هم از آنها حمایتی نمی‌شود. ملکه رنجبر، فردوس کاویانی، رضا رویگری، جمشید مشایخی و بسیاری دیگر از بازیگران این روزها در بستر بیماری هستند و هیچکس از مسئولین فرهنگی خبری از آنها نمی‌گیرد. چرا باید اینقدر نسبت به بازیگران بی‌تفاوت باشند. بازیگران عمر خود را در این راه گذاشته اند و حق نیست که اینگونه فراموش شوند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.