یکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰

ورزشکار دختر سوژه فیلم شد

محمد احمدی در ویژه برنامه «یک فیلم، یک سلام»

فارس: محمد احمدی تهیه‌کننده گفت: فیلم «آزارگر» با موضوع اجتماعی و متفاوت ساخته می‌شود و داستان دختر ورزشکاری را روایت می‌کند که مورد آزار خیابانی قرار می‌گیرد.

محمد احمدی تهیه کننده فیلم «آزارگر» که به تازگی پروانه ساخت از ارشاد دریافت کرده است درباره تولید فیلم توضیح داد: پیش تولید فیلم را به محض تامین بودجه برای تولید آغاز می‌کنیم. این فیلم در گونه اجتماعی و متفاوت است. 

وی درباره داستان فیلم توضیح داد: فیلم درباره دختر جوانی است که یک ورزشکار حرفه‌ای است که مورد آزار خیابانی یک پسر جوان قرار می‌گیرد. در این اتفاق و کشمکش پسر مصدوم می ‌شود و کار به بیمارستان می‌کشد. سیاوش سالاری به عنوان مامور قانون خود را به بیمارستان می‌رساند و ماجرا ابعاد پنهانش را آشکار می‌کند.

وی درباره شخصیت‌های داستان گفت: فیلم 5 شخصیت اصلی دارد که علاوه بر حضور بازیگران جوان، بازیگران میانسال هم در فیلم بازی می‌کند. اکثر صحنه‌های فیلم در خیابان‌های تهران می‌گذرد. امیدوارم هر چه سریع‌تر سرمایه گذاری فیلم مشخص شود تا به سرعت وارد مرحله پیش تولید و تولید شویم. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بتوانیم فیلم را برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده کنیم. 

بنابراین گزارش، فیلم «آزارگر» اولین اثر بلند سینمایی محمدرضا بیاتی است که خود نویسنده و کارگردان این فیلم خواهد بود تاکنون حضور محمدمهدی عسگرپور به عنوان مشاور کارگردان و محمد احمدی به عنوان تهیه‌کننده قطعی شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.