دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸

به دلیل مشکلات مالی

«طیب» به سال آینده موکول شد/ ده نمکی با فیلم دیگری به فجر می آید

مسعود ده نمکی در نشست صمیمی هنرمندان سینمای دفاع مقدس

سینماپرس: مسعود ده‌نمکی که قصد دارد فیلم سینمایی «طیب» را در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب جلوی دوربین ببرد، متاسفانه با مشکلات مالی مواجه شد.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «طیب» به عنوان جدیدترین ساخته مسعود ده نمکی عنوان شد و قرار بود سازمان هنری رسانه‌ای اوج در ساخت فیلم مشارکت داشته باشد. ده نمکی قرار بود  این فیلم را در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی آماده کند اما براساس شنیده‌های خبرنگار سینمایی فارس این سرمایه‌گذاری که پیش از این از سوی رئیس سازمان اعلام شده بود، منتفی شد. 

مسعود ده نمکی تلاش می‌کند تا این پروژه تاریخی را با جذب سرمایه در بخش خصوصی مانند دیگر کارهای پر مخاطب خود جلوی دوربین ببرد. فیلم بخشی از تاریخ انقلاب اسلامی است که نیاز به سرمایه گذاری درست و مناسب دارد اگر مشکلات مالی پروژه حل نشود، مسعود ده‌نمکی فیلم دیگری را برای حضور در جشنواره امسال آماده خواهد کرد  و برای چهلین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تولید پروژه «طیب » را به سال آینده موکول می‌کند . 

ده نمکی تمام آثار پرفروش خود از جمله سه گانه «اخراجی‌ها» و دوگانه «رسوایی» را در بخش خصوصی ساخت. 

بنابراین گزارش، نگارش کتاب زندگی‌نامه طیب حاج‌رضایی با عنوان «زندگی‌نامه طیب‌ حاج‌رضایی، حرّ انقلاب» توسط مسعود ده‌نمکی چندی پیش پایان یافت و به زودی در دو جلد آماده و در بازار نشر ارائه می‌شود.

* فارس

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.