دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱

شباهت عجیب خواننده ایرانی به بازیگر تُرک دردسر شد! +عکس

رکنا: شباهت خواننده جوان ایرانی با یکی از بازیگران ترکیه ای برایش دردسر ساز شد.

شباهت خواننده جوان ایرانی با یکی از بازیگران ترکیه ای برایش دردسر ساز شد.

هامون محمدزاده که به تازگی دو سال است از دانمارک آمده و تحصیلات آکادمیک در زمینه موسیقی از دانشگاه وین اتریش را دارد این روزها در تدارک برگزاری کنسرت خود در ایران است. اما به دلیل شباهت زیادش به بازیگر  معروف ترکیه ای "بوراک اوزچیویت" این روزها در فضای مجازی معروف تر شده است.

شباهت عجیب خواننده ایرانی به بازیگر ترک دردسر ساز شد

وی درباره این ماجرا گفت: بارها اتفاق افتاده است که در خیابان مردم جلویم را گرفته اند و فکر کرده اند من بوراک اوزچیویت هستم. من از اینکه شباهت به این بازیگر ترکیه ای دارم ناراحت نیستم اما دلم می خواهد مردم من را برای هنر Art خودم بشناسند و اگر هم به سمتم می آیند که عکس و امضا بگیرند من را با کس دیگری اشتباه نگیرند.

وی در همین راستا خاطره جالبی تعریف کرد و گفت: در دوبی بودم و داشتم در یک پمپ بنزین به ماشینم بنزین می زدم که ناگهان دیدم چندین ماشین نگه داشتند و زنان عرب با روبنده و چادر عربی پایین آمدند و به دنبال آن ها مردان شان هم از ماشین پیاده شدند خیلی ترسیده بودم و منتظر بودم ببینم چه می خواهند ناگهان همه دستشان را در کیف هایشان کردند و موبایل هایشان را درآوردند و به قصد سلفی گرفتن به سمتم آمدند تازه متوجه شدم که آن ها من را با بوراک اوزچیویت اشتباه گرفته اند.

هامون محمدزاده درباره فعالیت های هنری اش گفت: از 7 سالگی به نواختن موسیقی مشغول بودم و همیشه دلم می خواست به وطنم برگردم و برای مردم خودم بخوانم. تاکنون 5 تک آهنگ به بازار  روانه کرده ام که امیدوارم با استقبال مردم مواجه شود.

وی افزود: من از کودکی کار بازیگری هم کرده ام و علاقه به این کار دارم. در سریال روزنه و فیلم پناهنده به کارگردانی خداداد جلالی نیز بازی کرده ام و در حال حاضر نیز چند پیشنهاد بازی دارم که یکی از آن ها همبازی شدن با نوید محمدزاده بوده است. امیدوارم بتوانم این سال هایی را که در ایران نبوده ام جبران کنم و در سریال های تلویزیونی نیز پیشنهاداتی داشته باشم.

وی گفت: من در زمینه موسیقی و خوانندگی همه سبک ها را کار می کنم و به زبان های مختلف همچون انگلیسی، اسپانیایی، دانمارکی، ترکی، آلمانی و ایتالیایی تقریبا مسلط هستم و آهنگ هم می خوانم. در حال حاضر نیز مشغول برنامه ریزی برای اولین کنسرت خود در دی ماه هستم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.