دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴

حرف‌های فریبا نادری از زندگی خصوصی‌اش

فریبا نادری

فردا: ممکن است در مقطعی کارم را به خاطر شرایط زندگی ام کنار بگذارم. مثل مادر شدن. قطعا یک نوزاد را به خاطر حرفه ام اذیت نمی کنم و لطمه ای به آینده فرزندم نمی زنم. این کنار گذاشتن مقطعی هم ترجیح خودم است، نه خواسته و فشار همسرم.

فریبا نادری این روزها چه در حرفه و چه در زندگی شخصی اش روزهای خوبی را سپری می کند.پخش متوالی سریال "پرستاران" و "گمشدگان" با بازی وی در نقش هایی متفاوت بار دیگر توانایی های او در این عرصه را نشان داد. در کنار این درخشش ، او در زندگی شخصی نیز روزهای خوبی را می گذراند و ازدواج و راه اندازی رستوران شخصی از جمله مهمترین کارهایی است که فریبا نادر در این مدت تجربه کرده است. او در مصاحبه با زندگی ایده آل از تجربه های اخیر کاری خود و همچنین زندگی شخصی و تاثیر آن در روند کاری اش صحبت می کند. او در این مصاحبه از علاقه به بچه دار شدن تا حضور در دنیای مجازی و رفاقت هایش می گوید.

دو تجربه متفاوت متوالی

در سریال پرستاران نقشم را خیلی دوست داشتم. به نظرم شخصیت محبوبه عزتی در این سریال از ان شخصیت هایی بود که دوست داشتم مدت ها با آن باشم. اما نقش "بهاره" در سریال "گمشدگان" نقشی منفی بود و شاید به دلیل شخصیت دورو و عجیبی که داشت خیلی آن را دوست نداشتم. البته این دوست نداشتن نسبت به رفتارهای آن شخصیت در داستاناست نه به عناون بازیگری؛ چون در بازیگری تکنیک و کارهایی وجود دارد که یم توان به آن نقش نزدیک شد و آن را اجرا کرد.

رسیدگی های شخصی

در حال حاضر سرکاری نیستم و فعلا تصمیم دارم مدتی را کار نکنم. حدود یک سال و نیم به صورت فشرده و هر روز سرکار بودم و به همین دلیل از خودم خیلی عقب بودم و قصد دارم مدتی کار نکنم و به استراحت و کارهای شخصی مثل ورزش، کتاب خواندن و فیلم دیدن بپردازم. دوست دارم اطلاعاتم را به روز کنم و با دست پر برگردم نه اینکه صرفا بخواهم دائم کار کنم.

عدم فعالیت در سینما

در واقع این طور نبوده که من از سینما کنار کشیده باشم، واقعیت این است که هیچ وقت دعوت درستی به سینما نشده ام. شاید به این دلیل که آشناها، ارتباط قوی و خوبی در این حیطه نداشتم. هیچ وقت نقش های خوبی از طرف آدم های درست و خوب به من پیشنهاد نشد و ترجیح دادم در تلویزیون بمانم تا اینکه بخواهم در هر نقشی و هر کاری باشم.

خارج از حیطه بازیگری

مهمترین تفریح من مسافرت است. از دیدن جاهایی که ندیده ام و دیدن دوباره جاهایی که از سفر به آن جا لذت برده ام، برایم واقعا بهترین تفریح است. کتاب خواندن و فیلم دیدن جدا از اینکه می تواند تفریح باشد، یک جورهایی برای یک بازیگر وظیفه است و بازیگر باید با مطالعه و فیلم دیدن خودش را به روز نگه دارد. ورزش می کنم، آشپزی می کنم، زندگی می کنم و ...

محدودیت هایی در شغل

راستش به دلیل بازیگر شدن چیز خاصی را در زندگی از دست نداده ام؛ چون همیشه سعی کردم همه چیز در زمانبندی خودش باشد و اتفاقات زندگی ام را هم در کنار اتفاقات هنری پیش برده ام. شاید یک زمانی به خاطر زندگی خصوصی مجبور شوم زندگی هنری ام را موقتا کنار بگذارم. شاید بخواهم مادر شوم و این مادر شدن باعث شود مدتی از کار فاصله بگیرم، ولی صرفا به خاطر زندگی هنری چیزی را از دست نداده ام.

من حتی عروسی خواهرم به دلیل این محدودیت ها و اینکه دیگران معذب نشوند، خیلی خواهر عروس نبودم و با حجاب کامل در این عروسی حضور داشتم و خواهرم هم این مساله را پذیرفته است. شاید بابت این مسائل غصه خورده باشم، ولی ناراحت نشدم. از طرفی زیر ذره بین یک سری افرادی هستیم که ببینند ته زندگی ما چیست و چه اتفاقی می افتد. این مسائل هم مربوط به قشر کوچک و کوته فکری می شود که باعث این محدودیت ها می شوند، ولی من خیلی به ان ها فکر نمی کنم.

تاثیرات زندگی خصوصی

ازدواج من ازدواجی نبود که در کوتاه مدت اتفاق بیافتد. خیلی خوشحال و راضی هستم از اینکه تشکیل خانواده جدید دادم. من و همسرم مدت زمان زیادی را صرف شناخت کافی از یکدیگر کردیم تا به تصمیم ازدواج برسیم. در نتیجه دغدغه و مشکلات کاری همدیگر را از نزدیک دیده و درک کرده ایم و با انها کنار آمده ایم. ساعات کاری طولانی من و فشردگی کار همسرم در زندگی خصوصی ما هرگز معضلی ایجاد نکرده است.


همانطور که گفتم ممکن است در مقطعی کارم را به خاطر شرایط زندگی ام کنار بگذارم. مثل مادر شدن. قطعا یک نوزاد را به خاطر حرفه ام اذیت نمی کنم و لطمه ای به آینده فرزندم نمی زنم. این کنار گذاشتن مقطعی هم ترجیح خودم است، نه خواسته و فشار همسرم.

حضور در دنیای مجازی

من در تلگرام فعالیت خاصی ندارم و تنها یک صفحه در اینستاگرام دارم که خیلی شخصی است. جاهایی که می روم، خیریه هایی که شرکت می کنم، مراسمی که حضور دارم و کارهای هنری ام را به اشتراک می گذارم وخبرها را در اختیار هوادارانم می گذارم. خیلی خودم را درگیرش نمی کنم و شاید اگرنبود، از خیلی جهت ها راحت تر بودیم.

دوستان صمیمی من

من با هیچ کدام از اهالی این حرفه مشکل ندارم وحتی یکی دوبار شنیده ام کسانی پشت سر من حرف زده اند، ولی من مشکلی با انها نداشتم و ندارم و گویا چند نفر با من مشکل دارند. ! خدا رو شکر من همه را دوست دارم و با همه خوب هستم. دوستان سینمایی خیلی زیادی ندارم و دوستان صمیمی من خارج از این حیطه هستند.

دوست داشتن همدیگر

در پایان تشکر می کنم از نشریه خوب شما و آرزوی سلامتی برای همه دارم. از همه می خواهم که مثبت فکر کنند و همدیگر را دوست داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.