سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹

«بالن» تبدیل به «کروکودیل» شد/ کشنده ترین و سریعترین ماده مخدرصنعتی

فیلم سینمایی کرکودیل

سینماپرس: نام فیلم سینمایی «بالن» رسما به «کروکودیل» تغییریافت.

به گزارش سینماپرس، نویسنده و گارگردان فیلم سینمایی«کروکودیل»، مسعود تکاور درباره تغییرنام فیلمش گفت: به دنبال نامی مناسب برای فیلم بودم تا نگاه ویژه ای که درفیلم دارم و به خصوص با هدف قراردادن آلام و مصائب انسانی، فضایی که ترسیم می شود را بهتر نشان دهم.

تکاور درباره «کروکودیل» توضیح داد: از یک طرف انتخاب این نام برای فیلم سینمایی ام جاذبه هایی برای مخاطب دارد و از طرفی توجه داشته باشیم که «کروکودیل»، ماده مخدر جدیدی است با اثرات بسیار مخرب، سریع و کشنده که گفته می شود هنوز ناشناخته بوده و قربانیان زیادی گرفته و دارد می گیرد.

نویسنده سینمایی «کروکودیل» درباره فضای داستان فیلمش گفت: حادثه هایی مصیبت بار در پی آرزوهای بلند و خام انسانی که از راه های تند و سریع می خواهند سودکلان بدست بیاورند موضوع فیلم من است.

عوامل فیلم سینمایی حادثه ای «کروکودیل» عبارتند از: نویسنده و کارگردان مسعود تکاور، تهیه کننده عزت الله جامعی ندوشن، سرمایه گذار یوسف نادعلی و مشاور رسانه ای علی موذن جامی.

بازیگرانی که درفیلم سینمایی «کروکودیل» به ایفای نقش پرداختند عبارتند از: کوروش تهامی، اندیشه فولادوند، حسین مهری، الهه حصاری، رضا یزدانی، رامین پرچمی، افسانه چهره آزاد، رامتین خداپناهی و...

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.