سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵

روابط عمومی فجر خبر داد

احتمال نمایش فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در دو مکان

آرم سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: مدیر روابط عمومی سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر گفت که هنوز مکان قطعی برگزاری جشنواره فیلم فجر مشخص نشده است، احتمالاً مانند سال گذشته در جشنواره سی‌وششم نیز مکان دومی برای نمایش فیلم‌ها در نظر خواهیم گرفت.

مسعود نجفی مدیر روابط عمومی سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر درباره زمان اعلام مکان برگزاری جشنواره فیلم فجر به تسنیم گفت: مکان نمایش فیلم و برگزاری نشست‌های رسانه‌ای هنوز قطعی نشده است؛ اما احتمالاً تا چند روز آینده مکان قطعی برگزاری جشنواره اعلام می‌شود.

وی درباره چهار سینمایی که پیش از این اسم آنها به عنوان گزینه انتخاب برای برگزاری جشنواره فیلم فجر مطرح شده بود، تصریح کرد: روابط عمومی سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر به هیچ عنوان گزینه‌ای برای مکان برگزاری جشنواره فیلم فجر اعلام نکرده است. آن چهار سینمایی که برخی از رسانه‌ها از آن‌ها به عنوان گزینه احتمالی یاد کرده‌اند، گمانه زنی‌هایی بوده که توسط این رسانه‌ها مطرح شده است.

نجفی درباره صحبت‌های برخی از اهالی رسانه‌ در یکی از روزنامه‌های سینمایی درباره مکان نمایش فیلم‌های جشنواره فیلم فجر بیان کرد: برخی از دوستانی که پیشنهاداتی برای انتخاب مکان نمایش فیلم‌های جشنواره فیلم فجر مطرح کرده بودند، آیتم‌های اساسی مکان برگزاری جشنواره را در نظر نگرفته بودند. مکان برگزاری جشنواره فیلم فجر باید آیتم‌هایی چون، میزان بالای ظرفیت، داشتین فضای جانبی مناسب برای تمامی خبرنگاران اعم از تصویری و مکتوب، پشتیبانی از اینترنت مناسب، امکانات لازم برای حضور واحد سیار صداوسیما و دسترسی آسان به سالن‌های را دارا باشد.

وی در پاسخ به این سؤال که استفاده جشنواره فیلم فجر از برج میلاد به صورت کامل منتفی است، یا این که احتمال دارد که بخش دیگر از جشنواره در آن مکان برگزار شود؟، گفت: در حال حاضر هیچ تصمیمی برای استفاده سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر از برج میلاد گرفته نشده است؛ اما امکان دارد که در آینده چنین تصمیمی گرفته شود.

مدیر روابط عمومی سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر درباره احتمال انتخاب دو مکان برای نمایش فیلم‌ها برای اهالی رسانه اظهار کرد: سال گذشته چنین اتفاقی افتاد. ما سال گذشته یک سالن از پردیس سینمای چهارسو را نیز به اهالی رسانه اختصاص دادیم. اگر ظرفیت مکان نمایش دهنده فیلم‌های جشنواره فیلم فجر برای اهالی رسانه کم باشد، احتمالاً در جشنواره سی‌وششم نیز مکان دومی برای نمایش فیلم‌ها در نظر خواهیم گرفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.